Gå til innhold

sex med gift mann


Gjest brusa

Anbefalte innlegg

I dag fortalte en venninne av meg at hun hadde hatt et forhold til en gift mann....og da svarte jeg som jeg bruker: Fy faen så dum du er !...men nå er dette andre venninnen som gjør dette..så jeg blir bare så j...oppgitt. Hva er det folk tenker på da ?

Kan de ikke i det minste ha såpass respekt for konene til disse mennene at de holder seg unna ??

Også svarer de: Ja, men, han kan jo ikke ha det så bra hjemme da når han gjør sånt...

HERREGUD sier bare jeg..og dette er flotte og smarte jenter...sånn til vanlig hvertfall..

Bare et lite hjertesukk fra meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

'Også svarer de: Ja, men, han kan jo ikke ha det så bra hjemme da når han gjør sånt...'

Jentene kan heller ikke ha det så godt med selv når de gjør sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt ett forhold til en forlovet mann i to eller tre år. tenkte vel aldrig "stakkars han har det sikkert ikke bra hjemme"

han hadde også to barn. han var syv år eldre enn meg, og jeg var da 18 år.

jeg levde det glade singellivet, og ved å ha et forhold med han, var det ingen forpliktelser. og sist men ikke minst; DET VAR SPENNENDE.

men etterhvert merket jeg at han begynte å bli litt små sjalu når jeg mötte andre gutter så da kutta jeg bånda.

når jeg en skjelden gang möter han sammen med venner, så er det fortsatt ganske spennende å tenke på hva vi gjorde för. vi har liksom noe spesielt mellom oss.

men det forholdet er helt over, jeg er selv forlovet og ville ALDRIG värt utro mot gutten min.

men den gangen, jeg var singel, det var han som var i et forhold...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kan de ikke i det minste ha såpass respekt for konene til disse mennene at de holder seg unna ??"

Her er det vel strengt tatt mennene som burde hatt respekt for sine koner som de har lovet å elske og ære?

Uten at jeg dermed selv kunne tenkt meg å ha sex med andres menn, men det er mest av hensyn til meg selv og mitt følelsesliv.

Hva andre velger å gjøre driter jeg i. Det er bare så synd at det nesten alltid er kvinnen som skal bli syndebukken og fristerinnen uavhengig av hvem det er som er gift i et slikt forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selv om mange vil si at hun ikke har gjort noe galt, og at det er mannen som er i et forhold og dermed han som er synderen, mener jeg at hun langt fra har handlet særlig nobelt.

Jeg har en venninne som fortalte at hun hadde "rotet" med en gift tobarnsfar, og jeg reagerte på noenlunde samme måte som du. At de kan! Ikke bra... verken for deres egen del eller noen andres...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Kan de ikke i det minste ha såpass respekt for konene til disse mennene at de holder seg unna ??"

Her er det vel strengt tatt mennene som burde hatt respekt for sine koner som de har lovet å elske og ære?

Uten at jeg dermed selv kunne tenkt meg å ha sex med andres menn, men det er mest av hensyn til meg selv og mitt følelsesliv.

Hva andre velger å gjøre driter jeg i. Det er bare så synd at det nesten alltid er kvinnen som skal bli syndebukken og fristerinnen uavhengig av hvem det er som er gift i et slikt forhold.

synes selvfølgelig fyren er en dust...men dama er ikke uskyldig hun heller da.

Menn er menn...og det vet alle kvinner, også de som flørter med gifte menn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt ett forhold til en forlovet mann i to eller tre år. tenkte vel aldrig "stakkars han har det sikkert ikke bra hjemme"

han hadde også to barn. han var syv år eldre enn meg, og jeg var da 18 år.

jeg levde det glade singellivet, og ved å ha et forhold med han, var det ingen forpliktelser. og sist men ikke minst; DET VAR SPENNENDE.

men etterhvert merket jeg at han begynte å bli litt små sjalu når jeg mötte andre gutter så da kutta jeg bånda.

når jeg en skjelden gang möter han sammen med venner, så er det fortsatt ganske spennende å tenke på hva vi gjorde för. vi har liksom noe spesielt mellom oss.

men det forholdet er helt over, jeg er selv forlovet og ville ALDRIG värt utro mot gutten min.

men den gangen, jeg var singel, det var han som var i et forhold...

da synes jeg du var utrolig egoistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg vet jeg vet... har også et par slike venninner. Helt utrolig hvor egoistiske folk kan være, blir kjempeskuffet over dem. Trodde da virkelig vi lå på samme nivå "moralsk", og ikke vil de ta til vett heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kan de ikke i det minste ha såpass respekt for konene til disse mennene at de holder seg unna ??"

Her er det vel strengt tatt mennene som burde hatt respekt for sine koner som de har lovet å elske og ære?

Uten at jeg dermed selv kunne tenkt meg å ha sex med andres menn, men det er mest av hensyn til meg selv og mitt følelsesliv.

Hva andre velger å gjøre driter jeg i. Det er bare så synd at det nesten alltid er kvinnen som skal bli syndebukken og fristerinnen uavhengig av hvem det er som er gift i et slikt forhold.

Nei, både mannen og fristerinnen (sett at hun vet at han er opptatt), har begge 100% av skylden - hver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt ett forhold til en forlovet mann i to eller tre år. tenkte vel aldrig "stakkars han har det sikkert ikke bra hjemme"

han hadde også to barn. han var syv år eldre enn meg, og jeg var da 18 år.

jeg levde det glade singellivet, og ved å ha et forhold med han, var det ingen forpliktelser. og sist men ikke minst; DET VAR SPENNENDE.

men etterhvert merket jeg at han begynte å bli litt små sjalu når jeg mötte andre gutter så da kutta jeg bånda.

når jeg en skjelden gang möter han sammen med venner, så er det fortsatt ganske spennende å tenke på hva vi gjorde för. vi har liksom noe spesielt mellom oss.

men det forholdet er helt over, jeg er selv forlovet og ville ALDRIG värt utro mot gutten min.

men den gangen, jeg var singel, det var han som var i et forhold...

Blir du ikke paranoid nå da, ift til din egen forlovede?

Tror du at dere to har et bedre forhold enn det de to hadde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Koalabjørn

Jeg er helt enig med deg.

"Også svarer de: Ja, men, han kan jo ikke ha det så bra hjemme da når han gjør sånt..."

Hallo? Om man ikke har det så bra hjemme, er ikke det noen unnskyldning for å være utro. Fungerer forholdet dårlig, har man to valg. Enten jobbe med det for å få det til å fungere, eller hvis ikke det går så SLÅ OPP.

Det å være utro er en feig løsning, det er bare mennesker som ikke tør gjøre et valg som er utro. De vil ha både i pose og sekk, og tenker ikke på andres følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir du ikke paranoid nå da, ift til din egen forlovede?

Tror du at dere to har et bedre forhold enn det de to hadde?

jeg sa ikke at de hadde ett dårlig forhold. jeg var ung og var ute etter litt spenning mellom all treninga.

dårlig amvittighet hadde jeg ETTER hver gang vi möttes, men når vi var sammen så var alt glemt.

selvfölgelig kan det hende at jeg tenker på det i disse dager, men det som har skjedd har skjedd, det er ingenting jeg kan forandre på nå.

forloveden min vet om dette, og i et forhold må man stole på hverandre. det er vel det som er viktig i et forhold.

uansett så kan jeg ikke ta tilbake det jeg gjorde!

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da synes jeg du var utrolig egoistisk.

ja, jeg var nok egoistisk, men so jeg skrev over, så er det ingenting jeg kan forandre på nå.

ja jeg var egoistisk, men hvorfor skal jeg gå å tenke på alle andre når ingen tenker på meg?

jeg ville få tilfredsstil mine lyster, men ville ikke binde meg, og han ville ikke gå ifra dama si.

vi brukte hverandre.

det er ingenting jeg kan forandre på nå. gjordt er gjordt

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg var nok egoistisk, men so jeg skrev over, så er det ingenting jeg kan forandre på nå.

ja jeg var egoistisk, men hvorfor skal jeg gå å tenke på alle andre når ingen tenker på meg?

jeg ville få tilfredsstil mine lyster, men ville ikke binde meg, og han ville ikke gå ifra dama si.

vi brukte hverandre.

det er ingenting jeg kan forandre på nå. gjordt er gjordt

hilsen

Skjønner at du angrer på det og at du ikke ville gjort noe slikt igjen...

Egentlig så synes jeg faktisk det å være svært ung i en slik situasjon formilder en del..når vi ser tilbake på oss selv som 19 år må vi vel innrømme at vi var ganske så korttenkte og at "verden" ikke var så stor..

Venninnene mine er 31 & 32 år...og da forventer jeg bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med deg at dette kanskje ikke er det smarteste en jente/gutt kan gjøre. Det er både kortenkt og naivt! Men så er det jo mange som gjør feil i livet. Noen gjør til og med alvorligere feil enn andre, men tross alt det så er det det de fleste lærer av. Noen må også dessverre gjøre flere dumme erfaringer enn andre for å erkjenne de samme tingene.

Jeg synes det er vanskelig å fordele skyld i en slik situasjon, så det tenker jeg ikke å gjøre. Jeg ønsker heller ikke å dømme noen, for det er heller ikke min oppgave. Men synes det er en tankevekker i ordtaket: "Den skal ikke kaste stein, den som sitter i glasshus." Det gjelder vel de fleste av oss på mange områder tenker jeg!!

Jeg synes du skal se det som en tillitserklæring at disse venninnene dine kommer til deg og forteller deg hva de har gjort. Du betyr tydeligvis mye for dem siden de tør å åpne seg for deg. Du har lov å bli skuffet, men ikke døm dem du heller!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nida1365380588

Jeg er heeeelt enig med deg. Dette er et tema jeg selv er midt oppe i, men da som den "bedratte kone". Jeg vet at det er min mann som har mesteparten av skylda, men det de venninnene dine burde tenke på, er hvilke konsekvenser det kan få når det blir oppdaget. For før eller siden blir det mistanker og oppdagelser....

Det går ut over så mange uskyldige parter, bl.a. barn. Det er nok skilsmissebarn i dag, vær så snill å be venninnene dine tenke seg godt om, og ikke være så egoistiske og likegyldige....

Be de holde opp, vær så snill! Det er så utrolig ødeleggende. Og hva om de om noen år sitter i samme båt, hvor mannen dems har en affære med ei singel jente?? Hva da?

=o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...