Gå til innhold

sku ønske jeg hadde en alvorligere lidelse


Gjest katerina

Anbefalte innlegg

Gjest katerina

Sku ønske jeg hadde en mye alvorligere diagnose, slik at det ikke var forvanta at jeg skulle gå på skole og etterhvert få meg jobb. Jeg har bipolar lidelse, men skulle heller ønske jeg hadde schizo-affektiv lidelse eller noe, slik at jeg kunne bli uføretrygdet med en gang.

Jeg gråter meg til søvn nesten hver kveld, og jeg er fortsatt deprimert og dødssliten selv om jeg får medisiner (lamictal og zyprexa) dessuten har jeg blitt feit av pillene, jeg veide 55 kg nå veier jeg 70 kg! Og jeg er fortsatt deprimert, jeg har bare lyst til å være hjemme og se på tv og ikke gjøre noe annet. Nå må jeg gå på skole og gjøre lekser det er til å grine av, jeg orker ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du vil unngå den vektøkningen bør du slutte på zyprexa og gå over til en annen medisin.

Hvis du føler at du ikke makter å gå på skole eller jobbe, hva med å bli sykemeldt og få rehabiliteringspenger en stund. Så kan du begynne på studiene igjen når du føler deg klar for det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns og at du bør bytte ut zypreksa hvis du legger så mye på deg. Selv gikk jeg opp fra 49 til ca 75 kg, før jeg gikk over til trilafon. Måtte imidlertid ta akineton mot bivirkninger av trilafon, men det fins visstnok nyere , bedre alternativer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Jeg går også på lamictal. Har bare brukt den en liten stund og ikke kommet opp i rett dose ennå så jeg vet ikke om det hjelper. Men kan du ikke bytte ut den andre medisinen med en annen.

Hvor lenge har du brukt denne medisinen? Det kan jo være at du er litt utålmodig. Vet selv hvor lett det er. Vi vil jo helst at det skal skje noe over natten men ting tar tid.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...