Gå til innhold

hva gjør han nå?

Anbefalte innlegg

nå sitter jeg her med en vond klump i magen. samboeren min er borte på jobb. snakket med ham nettopp på tlf, han hvisket og sa han skulle legge seg. os så bang kom disse ekle tankene somfornuften min sier er sprøyt. " hvorfor hvisket ham!" " Tenk om han er sammen med noen?" Jeg har ingen grunn til å tro at han skal være utro, men jeg takler ikke sex, har ikke gjort det på lenge. kan telle antall ganger det siste året på en hand. flere ganger... Hvor lenge kan han holde ut? Det er bare så ekkelt å tenke på, prøver å la være. Er jo ikke særli sjalu av meg, har ikke tenkt slik før.

Men nå kom denne ekle følelsen. og så får jeg dårlig samvittighet fordi jeg kan tenke noe slikt. Men han er jo en mann og har jo sine behov.... Huff, må slutte å tulle nå. Drømte her ei natt at han ikke orket mer, at han gikk i fra meg.

er så redd for at han skal få nok av meg. Hater sex, hater å ha en kropp, hater å tenke disse tankene... Nå må jeg få sove, kan ikke tenke på dette.

er bare redd, og liten. Skulle ønske jeg var fem år og slapp å tenke på slike ting. kunne krype opp på mammas fang og gråte når jeg var lei meg, og at tankene om framtiden ikke strakte seg lengre enn til barnetv og lørdags godt.

-liten akkurat nå-

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/123658-hva-gj%C3%B8r-han-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i e annen sitasjon. Har samboer, er glad i han, men orker ikke sex.Derimot så ønsker jeg noen ganger at han var utro, sli a jeg kunne lette min egen samvittighet....

jeg tenker også slik mange ganger. At han fortjener å få det jeg ikke greier å gi ham fra noen andre... Da hadde kanskje samvittigheten lettet litt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...