Gå til innhold

Jeg er redd


Gita

Anbefalte innlegg

I dag er det gått 5 uker og fire dager etter siste mens. Allerede for to uker siden kjente jeg de første symptomer på graviditet: jeg ble mye lettere på gråten enn ellers. Men de siste par dagene har dette endret seg. Hva kan det bety, jordmor?

Jeg er jo pga. fire tidligere sp.aborter enormt engstelig og anspent. Jeg oppdaget et par bloddråper i ettermiddag, og når jeg i tillegg har vondt i hodet så er konklusjonen svært nærliggende...

Torsdag var jeg på UL, og det som var der inne var 3mm (nåyaktig 5 uker etter siste mens). Skal tilbake på torsdag (6 uker), og da faller dommen.

Hvordan skal jeg holde ut til da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Att inte ha några graviditetssymptom betyder inte att något skulle vara fel. Det är inte alla kvinnor som får symptom under graviditeten. Om du därimot börjar att blöa finns det en risk för spontanabort. Det har än så länge bara kommit några droppar säger du. Några droppar blod är inte ovanligt att ha och behöver inte leda till en ny spontanabort. Försök att hålla humöret uppe , och tänk på att det är inget som du kan påverka eller gjöra. Jag önskar dig lycka till!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...