Gå til innhold

Når tester dere?


Filliokus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Filliokus :o)

På mine 3 forsøk har jeg testet på dag 12 med riktig resultat hver gang. Jeg hadde ikke "tørt" å teste noe tidligere. Ikke særlig gøy å teste for tidlig og så gå i flere dager å lure på om resultatet er riktig ;o) Mange ganger må man vente til etter 14 dager også før ev evt. positiv test "slår ut". dette pga at HCG produseres senere hos enkelte.

Lykke til!!!!

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Filliokus :o)

På mine 3 forsøk har jeg testet på dag 12 med riktig resultat hver gang. Jeg hadde ikke "tørt" å teste noe tidligere. Ikke særlig gøy å teste for tidlig og så gå i flere dager å lure på om resultatet er riktig ;o) Mange ganger må man vente til etter 14 dager også før ev evt. positiv test "slår ut". dette pga at HCG produseres senere hos enkelte.

Lykke til!!!!

Hilsen

Nei, jeg tør ikke teste nå - er du gal? ((:

Jeg skal uansett ta en blodprøve på torsdag (dag 12), så jeg venter til den er klar.

Synes bare det er så mange som tester både på dag 9, 10 og 11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tør ikke teste nå - er du gal? ((:

Jeg skal uansett ta en blodprøve på torsdag (dag 12), så jeg venter til den er klar.

Synes bare det er så mange som tester både på dag 9, 10 og 11.

Hei igjen :o)

Ja, det er mange som tester tidlig, og mange ganger med riktig resultat. De sier jo at dersom du får positiv test er den riktig, er testen negativ, KAN den være feil, dvs. at den blir positiv etter få dager.

Så egentlig så er det kanskje ikke så ille å teste tidlig, for hvis testen er negativ så er det jo ikke sikkert at løpet er kjørt! :o)

Krysser armer og ben for at du får POSITIV test ! ! !

Lykke til!

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...