Gå til innhold

PULS i kveld...


Gjest Hvitetenner

Anbefalte innlegg

Gjest Hvitetenner

Skal ikke bleke tennene mine med Brite Smile, hværtfall.. De undersøker jo ikke tennene til kundene først jo! Jeg skal bleke min tenner hos tannlegen hværtfall.

De virker jo skikkelig useriøse da! Hva ville du gjort??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Du er klar over at dersom du bleker tennene for mye så kan de bli gule. Dette fordi du kan risikere at emaljeb blir gjennomsiktig og tenne er gulaktige inni!

Det har jeg hørt!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvitetenner

Du er klar over at dersom du bleker tennene for mye så kan de bli gule. Dette fordi du kan risikere at emaljeb blir gjennomsiktig og tenne er gulaktige inni!

Det har jeg hørt!

Mvh

hva hadde det med mitt innlegg å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvitetenner

Bare hvis du skulle bleke tennene tenkte jeg det var greit å vite.

Beklager da!

Jo, men det vet sikkert tannlegen godt, han kommer vel ikke til å bleke vekk emaljen min! Tror det er større sjangs på den Ellipseklinikken. Og det var dem jeg snakket om.

Ikke meningen å være krass altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kizza1365380506

Jo, men det vet sikkert tannlegen godt, han kommer vel ikke til å bleke vekk emaljen min! Tror det er større sjangs på den Ellipseklinikken. Og det var dem jeg snakket om.

Ikke meningen å være krass altså..

Helt greit.

Har bare hørt at enkelte tannleger kun tenker penger. Men din tannlege er kanskje litt mer seriøs enn de jeg har vært i kontakt med.

Lykke til, håper du får ett blennende smil! :o)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvitetenner

Helt greit.

Har bare hørt at enkelte tannleger kun tenker penger. Men din tannlege er kanskje litt mer seriøs enn de jeg har vært i kontakt med.

Lykke til, håper du får ett blennende smil! :o)

Mvh

Det finnes sikkert judaser i det yrket også. Men en tannlege som bleker vekk en paients emalje, har nok ikke mye å støtte seg til hvis det blir sak ut av det. Heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...