Gå til innhold

Vektøkning/vektnedgang ved bruk av...


Gjest ssri-jenta

Anbefalte innlegg

Gjest ssri-jenta

Cipramil eller fontex? Vil bare vite hva dere har erfart ved bruk av disse SSRI-preparatene.

Jeg er spesielt interessert i eventuelle vektendringer og/eller endret matlyst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ssri-jente

http://www.doktoronline.no/section/nosection/31124123

Prøv å søk i tidligere innlegg. Merk av svar fra fagperson om du ønsker det og søk på forumet for psykiatri.

Takk for svar... Psykologen min sa nemlig til meg at JEG IKKE kom til å legge på meg av SSRI.

Hvordan kan han da si noe sånt? Det står til og med opplyst i felleskatalogen under bivirkninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lucy in the sky

Av erfaring vet jeg at man _kan_ legge på seg av cipramil, ved fontex er det _mindre_ sannsynlig.

Prøv deg frem og bytt evt medikament. Bruk badevekten

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurorix er en antidepressiva av en annen type enn SSRI (det er en såkalt MAO-hemmer), som NHD ved tidligere anledninger har nevnt som en mulig medisin som IKKE har vektøkning som sannsynlig bivirkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...