Gå til innhold

Vil du vite hvem som vinner Farmen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har ikke sett så veldig mye av farmen - men på meg virker hun da hyggelig? Men ganske direkte av seg kanskje. Trodde det var han Bjørn Tore som var psycho jeg??

Jeg har ikke problemer med folk som er direkte av seg..., men fant denne dama totalt uspiselig fra første episode.

Noe spesielt du reagerte på?

Nope - alt og ingenting kan en vel si....det er vel bare hennes vesen og væremåte som ikke tiltaler meg.

Men for all del - det kan godt tenkes dama er både snill, grei og hyggelig i RL, jeg kjenner henne ikke - og inntrykket mitt er bare dannet ut fra hva jeg har sett på TV.

Nope - alt og ingenting kan en vel si....det er vel bare hennes vesen og væremåte som ikke tiltaler meg.

Men for all del - det kan godt tenkes dama er både snill, grei og hyggelig i RL, jeg kjenner henne ikke - og inntrykket mitt er bare dannet ut fra hva jeg har sett på TV.

ok. Jeg kan ikke se hva det er med henne som er psycho - men jeg har som sagt ikke sett så mange episoder.

Annonse

Hun er virkelig en hurpe. Tenk å si så mye stygt om andre på TV. Vennene hennes er nok glad i henne når de har oppdaget hvordan hun manipulerer folk.

Hun gjør noe rart med øynene og nesa. Søstera gjorde så vidt jeg så det samme. Kanskje er det hennes forbannelse?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...