Gå til innhold

noen som vet om et sexy navn til sin egen mus/fitte?;)


Gjest noe som vet/har det?

Anbefalte innlegg

Gjest noe som vet/har det?

noen som vet om et sexy navn til sin egen fitte/kjærestens fitte/mus ;)? er det noen som har det selv? trenger noe tips for å få fantasien igang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tror faktisk det er litt dumt å distansere seg til sitt eget kjønn ved å gi det et eget navn og et eget liv jeg... det er tross alt en kroppsdel, en del av deg, ikke engang en junior, men rett og slett deg...

vet det er morsomt altså, men litt skummelt også, å se på den delen som et individ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ??!?!!!

var dårlig med gode forslag her...på norsk er det litt vanskelig ja. Fitte er hvertfall en giga turnoff for meg...og musa er jo så teit liksom så det må bli...den ubenevnelige der nede...eh ja

hehe

jeg er altså også intressert i noen gode tips , også til det mannlige "navneproblem"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Jorunn?

Hehe, tenkte nøyaktig det samme - av en eller annen grunn ;-)

Bra jeg tok meg tid til å lese gjennom tråden før jeg svarte *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe som vet/har det? :)

var dårlig med gode forslag her...på norsk er det litt vanskelig ja. Fitte er hvertfall en giga turnoff for meg...og musa er jo så teit liksom så det må bli...den ubenevnelige der nede...eh ja

hehe

jeg er altså også intressert i noen gode tips , også til det mannlige "navneproblem"

tiger'n passer jo til gutta.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe som vet/har det? :)

Hva med Jorunn?

jorunn? eeh.. gammel lærer som heter det, så det vil jeg ikke tenke på når jeg tenker seksuelt... men takk alikevell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe som vet/har det? :)

jeg tror faktisk det er litt dumt å distansere seg til sitt eget kjønn ved å gi det et eget navn og et eget liv jeg... det er tross alt en kroppsdel, en del av deg, ikke engang en junior, men rett og slett deg...

vet det er morsomt altså, men litt skummelt også, å se på den delen som et individ...

det tror ikke jeg er dumt.. det er jo ikke snakk om at jeg, typen min og frøken flikkan skal gå til sengs. mer for å krydre sexlivet.. akkurat som gutta kan kalle penisen for tiger'n..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det tror ikke jeg er dumt.. det er jo ikke snakk om at jeg, typen min og frøken flikkan skal gå til sengs. mer for å krydre sexlivet.. akkurat som gutta kan kalle penisen for tiger'n..

nei, men det blir litt snakk om at tigern og pus skal gå til sengs, og ikke du og kjæresten din... man kan faktisk plutslig bli litt distansert fra sin egen kropp, om en begynner å distansere seg fra enkelte kroppsdeler og gi dem et indivituelt liv og en egen personlighet...

at det er lillepus som får en orgasme av at tigergutt kommer på besøk, istedenfor at du får en orgasme, når kjæresten din tilfredstiller deg... bare en tanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror faktisk det er litt dumt å distansere seg til sitt eget kjønn ved å gi det et eget navn og et eget liv jeg... det er tross alt en kroppsdel, en del av deg, ikke engang en junior, men rett og slett deg...

vet det er morsomt altså, men litt skummelt også, å se på den delen som et individ...

Jeg tror ikke det er snakk om å se på "det der nede" som et eget individ. Jeg lurer rett og slett på hva jeg skal kalle det.

OK, en nese er en nese, og en tommel er en tommel, men hva skal vi kalle det vi har mellom beina?

De ordene som finnes er enten for medisinske (penis, vagina osv) eller for vulgære (kukk, fitte osv) eller bare dumme eller barnslige (mus, tiss osv).

Det er vanskelig å snakke om sex når man ikke har språk for det man ønsker å si.

Hva kaller dere forresten de aktivitetene man gjør med seg selv og andre? Jeg har samme problem her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er snakk om å se på "det der nede" som et eget individ. Jeg lurer rett og slett på hva jeg skal kalle det.

OK, en nese er en nese, og en tommel er en tommel, men hva skal vi kalle det vi har mellom beina?

De ordene som finnes er enten for medisinske (penis, vagina osv) eller for vulgære (kukk, fitte osv) eller bare dumme eller barnslige (mus, tiss osv).

Det er vanskelig å snakke om sex når man ikke har språk for det man ønsker å si.

Hva kaller dere forresten de aktivitetene man gjør med seg selv og andre? Jeg har samme problem her.

jeg sier faktisk klitoris, vagina, skjede, inni meg, penis, testikler, pung jeg da... og om jeg er litt gæærn sier jeg pule, med tynn l... -smile-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sier faktisk klitoris, vagina, skjede, inni meg, penis, testikler, pung jeg da... og om jeg er litt gæærn sier jeg pule, med tynn l... -smile-

OK, men klitoris, vagina, penis og testikler er latinske ord. Du bruker ikke latinske navn når du snakker om nesa di eller pekefingeren din. Derfor savner jeg gode, norske, og ikke altfor vulgære ord på alt det vi har "der nede".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, men klitoris, vagina, penis og testikler er latinske ord. Du bruker ikke latinske navn når du snakker om nesa di eller pekefingeren din. Derfor savner jeg gode, norske, og ikke altfor vulgære ord på alt det vi har "der nede".

"godta" . "Dropset" - "kjønnet!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...