Gå til innhold

Ungkaren for ørtende gang ;-)


Gjest addicted

Anbefalte innlegg

Gjest addicted

Ja...? Og hvem tror du vinner ungkarenes hjerte, da? Og hvem heier du på?

Selv tror jeg det er nokså bankers med Max og Marie nå, men heier vel litt på Katrine, da.

Også tror jeg det blir Tess og Andreas og det er også dem jeg heier på. Hva tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg heier på Kathrine, men tror kanskje det blir Marie L.

For Andreas sin del blir det nok Tess, men han har hatt sex med Heidi også, så der ligger det nok ann til litt skittentøyvask i neste program hvis Heidi blir stemt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare MÅ se det

Jeg heier også på Kathrine. Synes hun er så mye mer sympatisk og kul, Marie L er altfor Barbie, og selv om hun virker grei, så har jeg iallfall ikke fått noe spesielt inntrykk av henne.

Tror også mest på Andreas og Tess.

Men skal jeg tro ryktene (som jeg har hørt fra sentralt plasserte kilder i Nordens største sladreblad/avis) så ender Max opp med ei svenske og Andreas er visst fremdeles singel.

Man ser jo lang vei at Andreas ikke er ute etter å gifte seg da... Langt fra klar for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaisaliten

Jeg heier på Kathrine, men tror kanskje det blir Marie L.

For Andreas sin del blir det nok Tess, men han har hatt sex med Heidi også, så der ligger det nok ann til litt skittentøyvask i neste program hvis Heidi blir stemt ut.

Har Andreas hatt sex med de jentene? Mener du at litt klining er sex..? øh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på Marie L, og synes ikke hun er Barbie. Hun virker snill og grei og sympatisk. Det går an å være både vakker og snill! Og hun uttaler seg ikke negativt om konkurrentene, til forskjell fra flere andre.

Tess er fryktelig søt og liketil. Hun kan godt få Andreas. Lene, som gikk ut, sier skjærste. Det gir automatisk så mange minuspoeng hos meg at det ikke finnes håp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Andreas hatt sex med de jentene? Mener du at litt klining er sex..? øh...

Han har pult med to av dem, tipper Heidi og Tess.

Var Tess noe tess da, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har Andreas hatt sex med de jentene? Mener du at litt klining er sex..? øh...

Heidi stod jo fram i avisen her om dagen og sa at hun hadde hatt sex med Andreas, og at to jenter hadde hatt sex i serien. Og så stod det i Se og Hør at Andreas hadde sett litt mer av Tess enn bare bikinien.

Følger du ikke med eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaisaliten

Han har pult med to av dem, tipper Heidi og Tess.

Var Tess noe tess da, tro?

Hvordan vet du at han har det? ..hm..

Og hva med Max, da. Det går rykter om at han også har gjort litt av hvert med noen av damene der? At han f.eks snek seg inn på rommene til jentene han hadde dobbeldate med etter at filmteamet var borte. Mon tro hva som er sant av dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaisaliten

Heidi stod jo fram i avisen her om dagen og sa at hun hadde hatt sex med Andreas, og at to jenter hadde hatt sex i serien. Og så stod det i Se og Hør at Andreas hadde sett litt mer av Tess enn bare bikinien.

Følger du ikke med eller?

Det var da veldig så krass...Joda jeg følger med, men sluker kanskje ikke alt like rått, og hiver meg iallefall ikke over Se og Hør og annet skvip.. Men takk for info ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at han har det? ..hm..

Og hva med Max, da. Det går rykter om at han også har gjort litt av hvert med noen av damene der? At han f.eks snek seg inn på rommene til jentene han hadde dobbeldate med etter at filmteamet var borte. Mon tro hva som er sant av dette...

Se på nettsida til VG. (Tror det var der).Heidi står fram og har pult med ham. Et annet sted står det at en av de andre også har gjort det.

I tillegg innrømmer han selv til svenske aviser at han har pult med to. Videre har to av de svenske damene hatt sex med hverandre, og dette synes Andreas er ekkelt. Han håper dette ikke er de samme som han har pult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da veldig så krass...Joda jeg følger med, men sluker kanskje ikke alt like rått, og hiver meg iallefall ikke over Se og Hør og annet skvip.. Men takk for info ;-)

Det var ment som en spøk fra min side ikke krast ment, unnskyld!

Og jeg har faktisk kjøpt Se og Hør for første gang i dag på mange år fordi jeg var i butikken kl. 1000 og Dagbladet/VG hadde ikke kommet ennå. Og da var det jo bare en avis som var kommet. Hjemmet og sånn er jo ukeblad (-:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...