Gå til innhold

Vibratorer og menn


Minga

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge vurdert å få meg en vibrator, men har liksom aldri tatt steget før nå. Jeg gikk til Beate Ushe og kjøpte meg en med klitorisstimulator, roterende kuler og hele pakka. Min kjæreste bor i et av våre naboland, og han ble helt vill da jeg fortalte hva jeg hadde kjøpt! Han synes det er kanonkult og forlanger at jeg tar med meg vibratoren når jeg kommer og besøker ham i helga. Problemet jeg har nå, er at min vibrator er større enn hans penis, og jeg er redd for at han skal bli fornærmet på meg. Det er helt tydelig at han synes det er spennende med min vibrator, men penisstørrelse er nå engang et sårt punkt hos enkelte menn. Han har ymtet frampå en gang før at han skulle ønske at han hadde større penis, men jeg sa til ham at det bare er en fordel at han ikke er større (vi liker litt røff sex). Kjæresten min har hørt meg få orgasme med vibratoren min gjennom telefonen, og jeg vet at han kommer til å forlange å få se at jeg bruker den. Jeg er ikke redd for det, men jeg er redd for at han skal føle seg såret av størrelsen.... Noen tips?

OG... er det noen av dere menn som har forsøkt vibrerende leketøy på pungen eller andre steder? Jeg vil gjerne kjøpe noe som jeg kan bruke på min kjæreste, men vet liksom ikke helt hva jeg skal finne på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den kan da vel ikke være SÅÅ mye større enn penisen hans vel? Dersom det ikke er en sånn gigadildo så går det nok greit. Trodde ikke de med kuler og sånn var så store jeg.. Hvor store er de egentlig? Har nemlig lurt å kjøpe en sånn til dama, men vil ikke varte opp med noen gigasaker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første elskeren min gjorde da han kom på besøk etter at jeg hadde fortalt om en dildo som var så jævla svær at jeg ikke likte å bruke den var å måle den mot pikken sin. Han skjønte ikke hva som var problemet, hehe :-P

Det var mitt første kjøp av "godtepinner", og om jeg ikke gjør det på mannfolk så valgte jeg visstnok etter størrelse i den lugubre sexsjappa. Vel, det har innsett at det har lite for seg. Vibratoren trenger ikke å være stor for å gi nytelse. Det er jo uansett mest utvendig at nervene ligger;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...