Gå til innhold

Hvem som vinner ungkaren


Gjest Sånn er det

Anbefalte innlegg

Gjest Sånn er det

Da kan jeg røpe for dere som ikke vet det at det er MARIE L som vinner hjertet til Max, MEN Kathrine får sin del av kaka med at TvNorge setter opp Ungkarskvinnen etter serien er slutt. Så der treffer hun sannsynligvis mannen i sitt liv. SERIØST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå virker jo Marie L oppriktig forelsket i Max - men av det vi har sett av dem så sitter de jo bare å nusser og koser. Har de faktisk pratet sammen ?

Når Max sier hvorfor han liker Marie så går det bare på utseendet - når han sier om Kathrine så går det også litt på utseende MEN også det at han liker å være sammen med henne , han synes hun er en morsom og livlig person som det er greit å forholde seg til.

Så utfra det ville jeg si at Kathrine er et bedre valg for Max. Men vet jo ikke om inntrykket av Narie er riktig - dvs. det manglende inntrykket hun har gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå virker jo Marie L oppriktig forelsket i Max - men av det vi har sett av dem så sitter de jo bare å nusser og koser. Har de faktisk pratet sammen ?

Når Max sier hvorfor han liker Marie så går det bare på utseendet - når han sier om Kathrine så går det også litt på utseende MEN også det at han liker å være sammen med henne , han synes hun er en morsom og livlig person som det er greit å forholde seg til.

Så utfra det ville jeg si at Kathrine er et bedre valg for Max. Men vet jo ikke om inntrykket av Narie er riktig - dvs. det manglende inntrykket hun har gitt.

Hvordan vet du at hans interesse for Marie går kun på utseendet?

Når man er forelsket, er det vel en kombinasjon av fysisk og psykisk kjemi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at hans interesse for Marie går kun på utseendet?

Når man er forelsket, er det vel en kombinasjon av fysisk og psykisk kjemi.

Jeg tar jo visse forbehold også da !! :-)

Jeg sier bare hvordan jeg oppfatter det hele utfra hvordan de blir framstilt.

Men når jeg tenker på det så er det jo litt rart hvor opplagt det er at det blir henne - at det da kanskje ikke blir henne til slutt !!?? *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar jo visse forbehold også da !! :-)

Jeg sier bare hvordan jeg oppfatter det hele utfra hvordan de blir framstilt.

Men når jeg tenker på det så er det jo litt rart hvor opplagt det er at det blir henne - at det da kanskje ikke blir henne til slutt !!?? *S*

Ja, men ikke glem at de redigerer friskt og kun viser utdrag. Siden Marie ser ut som hun gjør, er det fristende å tildele henne en rolle som blond bimbo/barbie. Men er hun egentlig det? Jeg mener nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men ikke glem at de redigerer friskt og kun viser utdrag. Siden Marie ser ut som hun gjør, er det fristende å tildele henne en rolle som blond bimbo/barbie. Men er hun egentlig det? Jeg mener nei.

Jeg mener at Kathrine har framstått som smartere og mer bevisst/reflektert så langt hvertfall. Men som du sier - en ser jo bare saken slik den er fremstilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...