Gå til innhold

NHD/Andre - "sorte hull" i hukommelsen, hva er dette?


Gjest snilt (men redd)lite beist

Anbefalte innlegg

Gjest snilt (men redd)lite beist

På siste "behandlingsmøte" med nesten hele staben min tilstede, fikk jeg sterk kritikk for å ha snakket "upassende " i flere situasjoner, blandt annet under måltidene.

Jeg fikk sjokk og begynte å gråte, for jeg kan bare ikke huske hva jeg har sagt, når jeg sa det , og i hvilken situasjon.

Slike hendelser skjer stadig oftere og jeg begynner virkelig å tvile på meg selv.

Er jeg virkelig begynt å bli gal? Sinnsyk?

Hva søren er det som skjer? Jeg blir jo livredd, for ikke å si dødsredd av at jeg ikke kan huske bæret av hva de snakker om.

Noen her snakker om utredning av epilepsi...finnes det typer av epilepsi som kan forårsake slike ting som det jeg har beskrevet?

Eller holder det på å rable helt for meg?

Jeg blir overnervøs av dette, trekker meg unna sosiale situasjoner her i avdelinga, spiser ikke sammen med andre, med mindre det er ytterst få til stedet. Er så redd for å si eller gjøre noe jeg ikke vet at jeg gjør!

Kan du si noe om hva du kan tenke deg kan forårsake slike situasjoner?Finnes det hjelp?

Jeg har overgrep langt tilbake i barndommen min og flere "traumer" ellers i sykdomshistorien min.Sånn som jeg har forstått har jeg begynt å snakke om en del av disse tingene under disse "anfallene" , eller hva en kan kalle dem.Og som du nok har fått med deg fra før har jeg hatt bpf i nærmere 13 år....

Jeg står ellers på 150 mg zoloft fordelt på 100 mg om morgenen og 50 på kvelden, samt 1 mg fluanxol om morgenen.

På forhånd takk for hjelp!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...