Gå til innhold

Hvor mange brukere er det

Anbefalte innlegg

Gjest QuePasta
Skrevet

Hm... det ligger en presentasjon ute på nettet av Christian Anker, der han sier det var 130.000 brukere innom pr måned i 2001.

Skrevet

Hm... det ligger en presentasjon ute på nettet av Christian Anker, der han sier det var 130.000 brukere innom pr måned i 2001.

Forskjellige nick eller brukere?

130 000 var utrolig mange.

Gjest QuePasta
Skrevet

Forskjellige nick eller brukere?

130 000 var utrolig mange.

Brukere - men det er vanskelig å både definere og måle brukere på netttjenester.

Uansett, tallet gjalt hele DOL og ikke bare forum. (DOL er tross alt mye mer enn forumene...)

Skrevet

Brukere - men det er vanskelig å både definere og måle brukere på netttjenester.

Uansett, tallet gjalt hele DOL og ikke bare forum. (DOL er tross alt mye mer enn forumene...)

Har vi eksponert oss til så mange? Jaja, shit la gå :o)

Gjest etterhvert en av de faste brukerene
Skrevet

Har vi eksponert oss til så mange? Jaja, shit la gå :o)

*knegg*

Kjenner deg godt nå, Dorthe! ;0)

hilsen

Skrevet

*knegg*

Kjenner deg godt nå, Dorthe! ;0)

hilsen

Men du hadde nok ikke visst hvem jeg var hvis du møtte meg på gata. Så mye vet du ikke om meg, hvis du ikke er av dem jeg har truffet da :o)

Gjest etterhvert en av de faste brukerene
Skrevet

Men du hadde nok ikke visst hvem jeg var hvis du møtte meg på gata. Så mye vet du ikke om meg, hvis du ikke er av dem jeg har truffet da :o)

neida, jeg tuller med deg

går ikke rundt og husker alt dere skriver om dere selv, men jeg har reagert på hvor åpne enkelte av dere er

eier dere ikke snev av paranoia? :0)

kritiserer ikke, for all del, jeg lurer bare på om tankene omkring gjenkjennelse ikke dukker opp (oftere)?

Skrevet

neida, jeg tuller med deg

går ikke rundt og husker alt dere skriver om dere selv, men jeg har reagert på hvor åpne enkelte av dere er

eier dere ikke snev av paranoia? :0)

kritiserer ikke, for all del, jeg lurer bare på om tankene omkring gjenkjennelse ikke dukker opp (oftere)?

Jeg tviler på at jeg blir gjenkjent nettopp fordi ingen husker alt jeg har skrevet.

Men jeg hadde ikke dødd heller om noen hadde ropt Dorthe etter meg på gata

Gjest snart en av de faste brukerene
Skrevet

Jeg tviler på at jeg blir gjenkjent nettopp fordi ingen husker alt jeg har skrevet.

*ler*

nei, men kanskje hadde vi dødd om vi så deg? *terger*

Skrevet

*ler*

nei, men kanskje hadde vi dødd om vi så deg? *terger*

Tror ikke akkurat jeg sjokkerer hverken den ene eller den andre veien :o)

Skrevet

Jeg har funnet to herfra bare med å kjenne de igjenn "på gata".

Skrevet

Jeg har funnet to herfra bare med å kjenne de igjenn "på gata".

Men det var vel egentlig kult? Hadde du sett bilde av dem

Skrevet

Men det var vel egentlig kult? Hadde du sett bilde av dem

Nei, det var det som var kult.

Jeg har faktisk møtt flere som ike viste at jeg skjønte hvem de var, men det er bare to som jeg har tatt kontakt.

Skrevet

Nei, det var det som var kult.

Jeg har faktisk møtt flere som ike viste at jeg skjønte hvem de var, men det er bare to som jeg har tatt kontakt.

Hvis du ser meg må du bare snakke til meg :o)

Skrevet

Hvis du ser meg må du bare snakke til meg :o)

Når je gikke har sagt noe så har det vært fordi jeg har ønsket å være anonym sjøl.

men jeg hadde nok sagt hei til deg, ja ;o)

Skrevet

Når je gikke har sagt noe så har det vært fordi jeg har ønsket å være anonym sjøl.

men jeg hadde nok sagt hei til deg, ja ;o)

Det er hyggelig. Jeg liker folk jeg har møtt herfra jeg. Alle har vært veldig greie

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...