Gjest QuePasta Skrevet 22. oktober 2003 Skrevet 22. oktober 2003 Hm... det ligger en presentasjon ute på nettet av Christian Anker, der han sier det var 130.000 brukere innom pr måned i 2001. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. oktober 2003 Skrevet 22. oktober 2003 Hm... det ligger en presentasjon ute på nettet av Christian Anker, der han sier det var 130.000 brukere innom pr måned i 2001. Forskjellige nick eller brukere? 130 000 var utrolig mange. 0 Siter
Gjest QuePasta Skrevet 22. oktober 2003 Skrevet 22. oktober 2003 Forskjellige nick eller brukere? 130 000 var utrolig mange. Brukere - men det er vanskelig å både definere og måle brukere på netttjenester. Uansett, tallet gjalt hele DOL og ikke bare forum. (DOL er tross alt mye mer enn forumene...) 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. oktober 2003 Skrevet 22. oktober 2003 Brukere - men det er vanskelig å både definere og måle brukere på netttjenester. Uansett, tallet gjalt hele DOL og ikke bare forum. (DOL er tross alt mye mer enn forumene...) Har vi eksponert oss til så mange? Jaja, shit la gå ) 0 Siter
Gjest etterhvert en av de faste brukerene Skrevet 22. oktober 2003 Skrevet 22. oktober 2003 Har vi eksponert oss til så mange? Jaja, shit la gå ) *knegg* Kjenner deg godt nå, Dorthe! ;0) hilsen 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. oktober 2003 Skrevet 22. oktober 2003 *knegg* Kjenner deg godt nå, Dorthe! ;0) hilsen Men du hadde nok ikke visst hvem jeg var hvis du møtte meg på gata. Så mye vet du ikke om meg, hvis du ikke er av dem jeg har truffet da ) 0 Siter
Gjest etterhvert en av de faste brukerene Skrevet 22. oktober 2003 Skrevet 22. oktober 2003 Men du hadde nok ikke visst hvem jeg var hvis du møtte meg på gata. Så mye vet du ikke om meg, hvis du ikke er av dem jeg har truffet da ) neida, jeg tuller med deg går ikke rundt og husker alt dere skriver om dere selv, men jeg har reagert på hvor åpne enkelte av dere er eier dere ikke snev av paranoia? :0) kritiserer ikke, for all del, jeg lurer bare på om tankene omkring gjenkjennelse ikke dukker opp (oftere)? 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. oktober 2003 Skrevet 22. oktober 2003 neida, jeg tuller med deg går ikke rundt og husker alt dere skriver om dere selv, men jeg har reagert på hvor åpne enkelte av dere er eier dere ikke snev av paranoia? :0) kritiserer ikke, for all del, jeg lurer bare på om tankene omkring gjenkjennelse ikke dukker opp (oftere)? Jeg tviler på at jeg blir gjenkjent nettopp fordi ingen husker alt jeg har skrevet. Men jeg hadde ikke dødd heller om noen hadde ropt Dorthe etter meg på gata 0 Siter
Gjest snart en av de faste brukerene Skrevet 22. oktober 2003 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg tviler på at jeg blir gjenkjent nettopp fordi ingen husker alt jeg har skrevet. Men jeg hadde ikke dødd heller om noen hadde ropt Dorthe etter meg på gata *ler* nei, men kanskje hadde vi dødd om vi så deg? *terger* 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. oktober 2003 Skrevet 22. oktober 2003 *ler* nei, men kanskje hadde vi dødd om vi så deg? *terger* Tror ikke akkurat jeg sjokkerer hverken den ene eller den andre veien ) 0 Siter
pip Skrevet 22. oktober 2003 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg tviler på at jeg blir gjenkjent nettopp fordi ingen husker alt jeg har skrevet. Men jeg hadde ikke dødd heller om noen hadde ropt Dorthe etter meg på gata Jeg har funnet to herfra bare med å kjenne de igjenn "på gata". 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. oktober 2003 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg har funnet to herfra bare med å kjenne de igjenn "på gata". Men det var vel egentlig kult? Hadde du sett bilde av dem 0 Siter
pip Skrevet 22. oktober 2003 Skrevet 22. oktober 2003 Men det var vel egentlig kult? Hadde du sett bilde av dem Nei, det var det som var kult. Jeg har faktisk møtt flere som ike viste at jeg skjønte hvem de var, men det er bare to som jeg har tatt kontakt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. oktober 2003 Skrevet 22. oktober 2003 Nei, det var det som var kult. Jeg har faktisk møtt flere som ike viste at jeg skjønte hvem de var, men det er bare to som jeg har tatt kontakt. Hvis du ser meg må du bare snakke til meg ) 0 Siter
pip Skrevet 22. oktober 2003 Skrevet 22. oktober 2003 Hvis du ser meg må du bare snakke til meg ) Når je gikke har sagt noe så har det vært fordi jeg har ønsket å være anonym sjøl. men jeg hadde nok sagt hei til deg, ja ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. oktober 2003 Skrevet 22. oktober 2003 Når je gikke har sagt noe så har det vært fordi jeg har ønsket å være anonym sjøl. men jeg hadde nok sagt hei til deg, ja ;o) Det er hyggelig. Jeg liker folk jeg har møtt herfra jeg. Alle har vært veldig greie 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.