Gå til innhold

Den reklamen...


Gjest Bulten i Bo

Anbefalte innlegg

Gjest Bulten i Bo

...med han kineseren, "Jai sove ikke. Jai skror!" Greit nok at han sjefen ikke er noe særlig, men jeg synes faktisk han kineseren er verre. Jeg tenker på måten han godter seg på, da han har vinni i lotto, og kjøpt hele bedriften. Riktignok er det bare en reklame, men å fryde seg over andres elendighet har aldri vært særlig sjarmerende i mine øyne. Ergo er det heller ikke noen god reklame, hvis vi skal se på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Konseptet er jo oppbrukt da....

Så mye penger NT bruker på å lage reklamer burde de hostet opp noe nyskapende nå...

Tufte var bra...nå bare gulper de opp gørre etterligninger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bulten i Bo

Han godter seg vel ikke over noens ulykke?? Den blærete, heslige svensken mister jo ikke jobben :) Den perfekte hevn!

Nei, selvfølgelig synes ikke du han godter seg. Det må det nemlig sjølinnsikt til for å se, og folk som godter seg mangler nettopp det. Som deg. Siterer: "blærete, heslige svensken fikk nettopp hva han fortkente" Er ikke det å godte seg, så veit ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er en god reklame eller ikke kommer vel ikke an på moralen og skadefryden til rollene i den. Reklame er ikke til for å underholde oss og fortelle oss om hva som er rett og galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Konseptet er jo oppbrukt da....

Så mye penger NT bruker på å lage reklamer burde de hostet opp noe nyskapende nå...

Tufte var bra...nå bare gulper de opp gørre etterligninger..

Men de oppnår jo det de vil likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strandhai

Syns det reklamen er utrolig bra, jeg!

Han godter seg jo ikke over andres elendighet, han får bare tatt igjen på han sjefen som pleide å være en drittsekk mot han....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andres elendighet?

Vil du si det er folks elendighet dersom de får en ny sjef?

Synes du ikke det er kjekt når en ansatt som er blitt mobbet av sjefen får en liten, rettferdig og ikke overdrevet "hevn"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, selvfølgelig synes ikke du han godter seg. Det må det nemlig sjølinnsikt til for å se, og folk som godter seg mangler nettopp det. Som deg. Siterer: "blærete, heslige svensken fikk nettopp hva han fortkente" Er ikke det å godte seg, så veit ikke jeg.

Hi hi , da burde du iallefall bytte nick. Om det dette er din innstilling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han fryder seg ikke over noens elendighet da, han sjefen har det jo bra han, fortsatt en god jobb, har fått ny eier bare, og må bite i seg mobbingen på jobben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, selvfølgelig synes ikke du han godter seg. Det må det nemlig sjølinnsikt til for å se, og folk som godter seg mangler nettopp det. Som deg. Siterer: "blærete, heslige svensken fikk nettopp hva han fortkente" Er ikke det å godte seg, så veit ikke jeg.

...deg greier jeg ikke å ta seriøst. *LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, selvfølgelig synes ikke du han godter seg. Det må det nemlig sjølinnsikt til for å se, og folk som godter seg mangler nettopp det. Som deg. Siterer: "blærete, heslige svensken fikk nettopp hva han fortkente" Er ikke det å godte seg, så veit ikke jeg.

når du sier at du skal sitere noen må du gjengi det de faktisk sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de oppnår jo det de vil likevel...

Det hadde de gjort om de viste en plakat med påskrift "Er det din tur å vinne 10 million i helga ?" i noen sekunder også...

Poenget i reklamefilmen er liksom oppbrukt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten all humor handler jo i bunn og grunn om å more seg over andres eller egen ulykke.

Synes reklamen er grei jeg. Ikke sånn kjempemorsom, til det er poenget for oppbrukt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...