Gå til innhold

Mensen på vei...))):


Filliokus

Anbefalte innlegg

I dag morges var det der; det brune, ekle som pleier å varsle at mensen er rett rundt hjørnet. Har tatt en blodprøve i dag, men regner ikke med noe oppløftende svar på den.

Akkurat nå føles alt bare svart, men jeg vet at vi vil klare å komme gjennom det denne gangen også.

Dette var vårt 3. forsøk. Vi hadde 2 for et par år siden, og nå har vi 2 igjen på "18000-kroners-pakka". Tror vi venter til nyåret før neste forsøk.

Lykke til alle dere som går og venter... jeg krysser fingre og tær for dere!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Det var leit å høre, og føler med deg. Sitter og venter på mensen selv. Har hatt så vondt i magen i natt og menssmertene er i aller høyeste grad merkbare. Er på 8 rugedag i dag, og har mistet troen på at dette går bra.

Håper at du klarer så se fremover og at det fortsatt finnes muligheter. Gjør det beste ut av dagen c",)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei å nei så trist å lese da..skikkelig kjedelig.Jeg vet selv hvordan det er å få de ekle brune flekkene vi såvisst ikke vil ha!!

Trøsteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det var leit å høre, og føler med deg. Sitter og venter på mensen selv. Har hatt så vondt i magen i natt og menssmertene er i aller høyeste grad merkbare. Er på 8 rugedag i dag, og har mistet troen på at dette går bra.

Håper at du klarer så se fremover og at det fortsatt finnes muligheter. Gjør det beste ut av dagen c",)

Klem fra

Trist å høre, men ikke gi opp! Tenk fremover...har vært gjennom to forsøk selv der embryoet ikke festet seg. Ufattelig kjedelig. Prøver selv ut akupunktur i mellomtiden (både min mann og jeg da ukjent årsak til barnløshet) før neste forsøk. Man vet jo aldri, og har hørt resultatene kan være gode her og. Lykke til videre til deg og din mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...