Gå til innhold

Forhold uten SEX


Gjest Frustrert mann25

Anbefalte innlegg

Gjest skikkeligekkelt

Er du sikker på at din personlige hygiene er god?? var sammen med en mann som trodde at han var helt konge, men han hadde dårlig ånde (uten å vite det selv) og han dusjet sjelden (2 ganger på ei uke). Samtidig klaget han over min mangel på sexlyst. jeg orket bare ikke å ta i han til slutt, og iallefall ikke kysse den munnen. Han var ubarbert og lignet til slutt en tusseladd som absolutt ikke fristet meg... Jeg gjorde det slutt..!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg mente selvfølgelig at jeg kjenner meg igjen, ikke føler:o)

Hmm, og hvor lenge tror du at du kan gå rundt og holde på den følelsen? Da er du en tidssinnstilt bombe... og vil tilslutt gå av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle forslagene dere har skrevet inntil videre har jeg prøvd, untatt det med P-pillen(da hun tar dette for å holde styr på mensen:o)

Jeg må understreke at hun maks. en håndfull ganger har tatt initiativ til sex i løpet av de 3 årene vi har vært sammen.

Jeg ventet nesten et år på vårt første samleie, dette da hun var jomfru før vi ble sammen og derfor naturlig nok var litt nervøs og anspendt, fy faen jeg er nok verdens mest tålmodige mann:o)

Jeg synes kanskje bare at det må være en grense på hvor tålmodig man kan være!

Du får snakke med henne om å bytte p-pillemerke da vet du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angela1365380318

Jeg føler meg igjen i det du skriver og jeg har vel også for å være helt ærlig vært tett på å vært utro, men aldri vært!

Det er bare så cheapt å gi opp et forhold som er så bra på alle måter ellers, men jeg må si at savnet begynner å bli litt prekært:o)

Vet du hvorfor hun ikke har lyst oftere?

Vet du grunnen så kan dere kansje jobbe med problemet sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo et utrolig infløkt spørsmål da...hvorfor hvil hun ikke ha sex...

Noe det KAN være:

1. Du går for mye rett på... Det Socceros foreslår er totalt skivebom hos enkelte. Nærhet som en klem, lekeslåssing, prat, ta en handletur sammen, gå en tur sammen etc. etc... kan være en god innledning. Kvinner har en godt gjemt "startknapp" :-)

2. Får du henne til å føle seg verdifull ? Eller er hun "hushjelp" og har tatt over oppgavene moren din hadde ? Hvorfor skulle hun da "gi" noe tilbake til deg ?

3. Eller det motsatte: er du en "klegg" ? Som ikke lar henne få frihet i det daglige slik at hun føler seg konstant presset ?

Sexlyst er komplisert hos en kvinne skjønner'u.. :-)

Men hun nyter det vel de gangene dere har sex ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres frustrerende ut. er enig i at det finnes mange ting man kan prøve seg på, fordi det er faktisk ganske komplisert, dette med den kvinnelige sexlysten. strever selv for å forstå min. vær lydhør, og villig til å gjøre ting for henne, og vis at du er glad i henne. det er veldig bra at du ikke presser henne, men ikke bli for fjern heller.ofte står egoet i veien for mye. håper dere finner ut av det. å gi seg før man har kjempet seg litt blodig, vil kun resultere i anger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...