Gå til innhold

fatter ikkeno


Gjest Gabba

Anbefalte innlegg

siden jeg var rund 15 t har man kunnet stille klokken etter meg når det gjelder mens, ( nå er jeg 30 ) men denne gangen ??? først varer den 1 uke som den skal, opphold TO dager så er det full gang igjen, og det er ikke som jeg har blødninger heller ? hva kommer dette av ? Aldi hatt sånn jeg.

i forkant av mens hadde jeg en vanvittig illeluktende utflod..hva skjer med kroppen min ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Du er sikker på at du ikke kan ha vært gravid?

Det kan være at du har hatte en syklus med manglende eggløsning og da blir blødningen unormal. Hvis det fortsetter med slik blødning, bør du få en sjekk for å utelukke annet unormalt ved livmoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sikker på at du ikke kan ha vært gravid?

Det kan være at du har hatte en syklus med manglende eggløsning og da blir blødningen unormal. Hvis det fortsetter med slik blødning, bør du få en sjekk for å utelukke annet unormalt ved livmoren.

Gravid er jeg ikke, har ikke vært heller..om legene gjorde ånklig jobb da =)

men nå er det snart Fullendt uke ( nr 2 ) så vi får se om det stopper nåda....

Kan si såpass at blødningen i starten av uka var vanvittig, fargen var og litt snål i fohold til vanlig, mørkere og *vassen* liksom, veldig tynntflytende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid er jeg ikke, har ikke vært heller..om legene gjorde ånklig jobb da =)

men nå er det snart Fullendt uke ( nr 2 ) så vi får se om det stopper nåda....

Kan si såpass at blødningen i starten av uka var vanvittig, fargen var og litt snål i fohold til vanlig, mørkere og *vassen* liksom, veldig tynntflytende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...