Gå til innhold

Er det barnslig å bli skuffa og sint?


Gjest snilt lite beist

Anbefalte innlegg

Gjest snilt lite beist

...over at psykologen min ikke dukket opp i dag...

Han var syk ,men det ble ikke gitt beskjed om det før etter nesten 40 minutter.

Er det ok å bli sint og skuffa da?

Eller er det barnslig og egoistisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ikke så veldig barnslig. Du kan bli skuffet over at timen ikke ble noe av, og sint og skuffet over at du ble sittende og vente uten at noen sa fra. Men du bør ikke bli sint fordi at behandleren er syk. Det kan han/hun jo ikke noe for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En naturlig reaksjon. OK å bli skuffet. Det avgjørende er hvordan du videre takler det. Behandlere blir også syke - så avbestillinger må man regne med. Det er imidlertid fint å få beskjed så tidlig som det lar seg gjøre og på en OK måte. Dersom du er særlig sårbar for slike uforusette ting bør du ta det opp med din behandler slik at det kan informeres på en bedre måte i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snilt lite beist

Jeg synes ikke det er barnslig å bli skuffa eller sint. Det hadde jeg også blitt!

En annen ting er HVORDAN man viser det.

Tusen takk til dere som svarte meg.

Er selvsagt ikke sinna på behandleren som ble syk , men på den eller de som ikke ga beskjed videre.

Det var de jeg ble irriterte på. Men jeg sa i fra på en saklig måte denne gangen.

Lærer litt for hver gang...

...men synes at "systemet" må bli flinkere til å bringe beskjeder videre og ha forståelse for at pasienter kan bli lei og skuffa når det går så lang tid før en får beskjed.

Godt at noe har seget inn i skolten min etterhvert.

Ha en fin helg, alle sammen!!!!

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...