Gå til innhold

Søvnløs.....


Gjest Coolys

Anbefalte innlegg

ja,nå sitter jeg her.... Er i gang med utredning...for andre gang. Sist avbrøt vi prosessen...det ble for mye.

Det er nervepirrende...hva er galt med meg? Ja,for det er hos meg...DET er alle leger enige om. Nå venter jeg bare på svar på blodprøvene...

Jeg HÅPER at de sier at jeg ikke har eggløsning...for da burde det jo være en smal sak å fikse,ikke sant? Prøver å være positiv,men jeg klarer det ikke helt...er så trøtt av å bli skuffa hver måned... Ja der er vi jo i samme båt,alle oss her inne... Jeg er en ny 'gammel' bruker av dr.Online....and I'm back!! Denne gangen skal det gjennomføres...Det er MIN tur til å få en baby!!! Så det så!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...