Gå til innhold

Han er dumsnill med familien


Gjest irriterende!!!

Anbefalte innlegg

Gjest irriterende!!!

Ååå jeg er så irritert. Min samboer er så dumsnill når det gjelder familien. Nå snakker jeg spesielt om pengesaker.

Her er noen eksempel. Broren hans startet et firma i min samboers navn. Det gikk i dass konkurs. Det ble en stor bot ut av det også og det står i min samboers navn. Broren hans har lovd å ordne dette, men det har ikke blitt gjort. Så nå blir min samboer trekt 2000kr pr måned i lønn(tvangsinndrivelse). Min samboer sa også ja til å ha brorens telefonnummer i sitt navn. Og broren hans betaler ikke regningene sine. Nå har vi fått telefon fra inkassobyrå og greier.

Jeg blir gal!!! Det er meg sinnet og irritasjonen går ut over. Når samboeren min skal ringe til broren sin og "ordne opp" da bare puser han. Han sier ikke fra ordentlig, bare sier åja ok greit, forstår osv.

Hva skal jeg gjøre??? Har noen gode råd til meg.

Samboeren min er ikke dumsnill ellers, bare når det gjelder dette jeg beskrev. Og dette har ødelagt en del for oss når vi skal søke om lån etc.

Åhhhhh! *sint*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke sign

Hadde blitt irritert og ikke godtatt det! Slikt skaper krangel mellom dere to også, så snakk med mannen din. Min vil også hjelpe broren/søsteren økonomisk, men jeg sier nei. De klarer seg fint, og de ber om hjelp fordi han før ga dem mye penger (han fikk ikke tilbake). Også foreldrene maser... fordi han ga dem mye da han bodde hjemme og jobbet (han ga mer enn for leie/mat). Si at dere er deres lille familie, og at broren må klare seg selv. Ser han ikke hvor slitsomt det er med problemer? Som han kunne unngått. Forstår deg så godt. Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest irriterende!!!

Hadde blitt irritert og ikke godtatt det! Slikt skaper krangel mellom dere to også, så snakk med mannen din. Min vil også hjelpe broren/søsteren økonomisk, men jeg sier nei. De klarer seg fint, og de ber om hjelp fordi han før ga dem mye penger (han fikk ikke tilbake). Også foreldrene maser... fordi han ga dem mye da han bodde hjemme og jobbet (han ga mer enn for leie/mat). Si at dere er deres lille familie, og at broren må klare seg selv. Ser han ikke hvor slitsomt det er med problemer? Som han kunne unngått. Forstår deg så godt. Lykke til:)

Takk for svar.

Helt enig i det du sa der. Men min samboer gir ikke bort penger. Det han gjør er å si ja til å ha ting og tang stående i sitt navn. Og når ikke regninger blir betalt så er ikke det så bra akkurat.

Ha en kjempefin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ha en fin helg du også:) u/t

Takk for svar.

Helt enig i det du sa der. Men min samboer gir ikke bort penger. Det han gjør er å si ja til å ha ting og tang stående i sitt navn. Og når ikke regninger blir betalt så er ikke det så bra akkurat.

Ha en kjempefin helg!

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...