Gå til innhold

Punky B

Anbefalte innlegg

Gjest Yunalesca 24

Leste om at du hadde tatt laseroperasjon på øynene dine.

Selv har jeg -4 på begge øyne og vurderer seriøst om å ta en operasjon.

Men det jeg lurer på er, hvor stor er risikoen for at noe kan gå galt. Og da mener jeg så galt at jeg kan bli blind, eller få enda mer redusert syn?

OG hvor smertefullt var dette? (er skikkelig feig når det kommer til smerte)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124452-punky-b/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt om ganske mange som har tatt og hvertfall ingen har blitt blind eller fått dårligere syn. Hos noen kan det ta litt tid før synet blir helt bra - synet kan være litt slørete feks.

Det var ikke vondt. Du får en valium før det hele starter og bedøvelse på øyet iform av dråper. Jeg kunne kjenne et lett trykk mot øyet akkurat mens de holdt på med operasjonen - varte kanskje 30 sek. - da var det litt ubehaglig men ikke vondt.

Etterpå hadde jeg ikke noe ubehag men man bør ta det med ro de første par timene.

Les litt på www.synskirurgi.no

Jeg hadde ikke vært i tvil om å ta operasjon selv om jeg ikke har fått utbedret synet helt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124452-punky-b/#findComment-755326
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...