Gå til innhold

Voldetkt og erstaning? Hva er sjansen?

Anbefalte innlegg

Gjest Veldig redd...

Hvor stor er sjansen for å få ertstatning for tort og svie etter voldekt? Jeg vil at han skal sviiii... Det vil aldri gjøre det gått igjen, men noe vansker kan han sitte med også... Jeg tør ikke lenger å være hjemme,( det skjedde hjemme hos meg av en ukjent som brøt seg inn) har fått skikkelig angst og er redd hele tiden... Mitt seksualliv er nok for alltid ødelagt...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124510-voldetkt-og-erstaning-hva-er-sjansen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg!

Jeg forstår godt at du er redd, det er litt av en situasjon du har vært utsatt for. Hvordan løser du dette at du ikke orker å være hjemme? Har du flyttet hjemmefra?? Det er veldig viktig å få pusset opp rommet, kjøpt nye ting slik at rommet ser helt annerledes ut nå etterpå. Dessuten er det fornuftig å sove et annet sted i huset, hvis det er mulig. Håper familien din støtter deg og forstår dette?

Jeg ble voldtatt da jeg var 21 år, og det gikk noen år før jeg våget å ha sex igjen. Men nå er dette veldig lenge siden, og jeg kan love deg at jeg har et VELDIG bra sexliv!! Det handler om å treffe den rette, ham du stoler på 100%! Og det gjorde jeg! Og da kan du også gjøre det!

Stå på, ikke gi opp! Det er flere som har opplevd det samme som deg, og som har kommet seg videre i livet. Vit at du ikke er alene, vit at det er folk her som forstår hvordan du har det, og som vil hjelpe deg videre! Er ikke det fint da?

Oppmuntringsklem fra Grete :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...