Gå til innhold

Et helt nytt liv!!!


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

Ja, tenk det! For over et halvt år siden lå jeg i senga mi og hylskreik av smerte og fortvilelse! Og i TO år gjorde jeg ingenting, annet enn å gå ut en gang om dagen og kjøpe ferdigmat. Resten av tiden så jeg på tv og hadde det forferdelig:(

MEN NÅ!!!!!!! Etter at jeg fikk diagnosen bipolar og tabletter,lamictal,zyprexa og fontex, så har livet mitt blitt fullstendig nytt og normalt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Idag har jeg vært på skolen, handla, spist, vært på trening med ei klassevenninne, vasket klær, skal snart i gang med lekser før jeg legger meg. Før hadde jeg aldri orket det! Før gjorde jeg EN ting, og det var å se på tv!!!!!!!!!!! Livet har blitt helt fantastisk, det er SÅ deilig, jeg er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ glad!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oi! det hørtes utrolig bra ut. Kan du fortelle litt om symptomene du hadde? Beskrev egentlig meg der. Fullstendig mangel på motivasjon, helst foran pc eller data, negativ, men.. på samme måte et desperat ønske om å våkne opp og klare det det virker som om alle andre klarer nesten uten problemer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå! Jeg er så glad for at du skriver det, fordi det gir håp til andre, inkl. meg selv! :) Jeg har det akkurat som du hadde og har begynt med medisiner. Når håpet svinner (ganske ofte) skal jeg tenke på din historie. Tusen takk for at du deler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uten signatur

oi! det hørtes utrolig bra ut. Kan du fortelle litt om symptomene du hadde? Beskrev egentlig meg der. Fullstendig mangel på motivasjon, helst foran pc eller data, negativ, men.. på samme måte et desperat ønske om å våkne opp og klare det det virker som om alle andre klarer nesten uten problemer...

Forslag:

Ta et forfattersøk på Trrrish, så får du opp alt hun har fortalt over en viss periode. Enklere det for henne også! Blir jo umulig å fortelle SÅ mye omigjen-. For Trrrish hadde det velidg tøft kunne vi lese av innleggene hennes.

Derfor er det så flott å lese at hun har det bra nå!

Lykke til videre, Trrrish!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å høre at du har det så bra, når man vet hvordan det er du har hatt det. Det er så flott at du har klart den gode kampen for å få det slik du har det nå....du må vite at det ikke bare er tablettene som gjør dette, det er også deg selv og din egen fortjeneste at du har kommet deg så langt. Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest flammefugelen

Kjempe supert bra!!!!! Jeg er kjempeglad på dine vegne. Er på vei , jeg også , men må vel slåss litt for å komme dit! Uansett- det må være superdeilig for deg å endelig kunne gjøre vanlige ting. Virker som din medisinering virker veldig fint for deg! Fortsatt lykke til med deg selv, stå på og take care!!!! Mange glade hilsner fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...