liffa Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hallo!! På tide med en oppdattering, for jeg har blitt mor!!!!! Vi fikk verdens fineste jente 11. okt! Det kom litt brått på, for det var jo tre uker til termin! Vannet gikk på natten og 12 timer senere var jenta der! Det hele ble litt mer dramatisk enn vi hadde ønsket oss, men det gikk heldigvis bra. Du skjønner vi måtte ta keisersnitt. Jeg hadde plutselig nesten 40 i feber, og jenta vår hadde over 200 i puls, så da var det visst ikke noe valg. Etterpå måtte vi begge behandles med antibiotika i 10 dager, og vesla måtte være på intensivavdelingen for nyfødte. Litt kjett det og ikke få ha henne hos meg hele tiden, men det viktigste var jo at hun fikk den behandlingen som hun trengte. Må nok si at keisersnitt var ganske tøffe saker, dvs. det å komme seg etterpå. Det er nok rett og slett lenge til jeg er i normal form igjen. Men, men det er jo absolutt verdt det! Nå er vi endelig hjemme! Koser oss som best vi kan og prøver og bli kjent. Ellers handler jo mye om å få orden på ammingen. Håper alt står bra til. Har du fått guttene dine enda? Beste hilsen og lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/124662-legve/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.