Gå til innhold

Da var visst jeg tilbake

Anbefalte innlegg

Dersom jeg er så heldig at noen har savnet meg så er jeg altså tilbake igjen. Ganske sliten og hengslete etter å ha blitt operert, men jeg er da oppe og utendørs og jevnt over på bena igjen.

Nå har jeg vel en drøss med innlegg å lese, for kjenner jeg folka her inne rett har det sikkert blitt skrevet mye rart på 2 uker. Jeg må nok lese med lupe for å se om noen har gått over streken ja!*L*

Noe nytt? Noe sladder? Oppdater meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124666-da-var-visst-jeg-tilbake/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Har ikke noe sladder, men svært hyggelig å se nicket ditt igjen!

Håper du kommer deg fort etter sykehus.. God bedring! :o)

Takker meget for det.

Hadde jeg enda kommet på sykehus! Jeg var hos en kjøttbollekirurg på en klinikk som sendte meg hjem 2 timer etter operasjonen.

Jeg rakk ikke mere enn å bli båret inn døra hjemme får alt revner og jeg begynner å blø over hele gangen og stua og måtte ned igjen. Da ble det 2 uker under dyna i full pillerus gitt.

Det gjorde noe så usannsynlig vondt, men jeg har funnet mange fine farger jeg aldri hadde sett før.*L*

laguna1365380434

Takker meget for det.

Hadde jeg enda kommet på sykehus! Jeg var hos en kjøttbollekirurg på en klinikk som sendte meg hjem 2 timer etter operasjonen.

Jeg rakk ikke mere enn å bli båret inn døra hjemme får alt revner og jeg begynner å blø over hele gangen og stua og måtte ned igjen. Da ble det 2 uker under dyna i full pillerus gitt.

Det gjorde noe så usannsynlig vondt, men jeg har funnet mange fine farger jeg aldri hadde sett før.*L*

Autch..;)

Hørtes jo ikke fint ut..

Håper smerten gir seg, men at fasrgepersepsjonen består..Greit om du drømmer om å bli kunstner eller noe;)

Annonse

Hei! Der var du jo!:o)

Er formen bra, bjørnen?

Fortsatt god bedring..*klem*

Joda, kommer seg nå da. Litt verker det jo i kranium som skal gro og sånn, men jeg er da på beina. Nå blir jeg dn samme gamle vet du, jeg har jo akkurat stått å bakt kake med Vesla.*L*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...