Gå til innhold

heli og Filliokus..


khalana

Anbefalte innlegg

Jeg vil takke for all støtte og at dere har tenkt på meg i disse tider..Jeg har tenkt og håpet at det skulle gå bra for dere også.Men vi fikk nok ikke være med på den blå bølgen denne gangen heller:(

Jeg kommer til å følge med her inne litt på sidelinjen nå etterhvert siden jeg skal ta en pause..Men jeg ønsker dere alle alt godt og håper at det ordner seg tilslutt:)

heli, neste gang er det din tur..krysser fingre og tær.Nå får du og mannen kose dere skikkelig før du starter opp igjen til ny frisk!

Filliokus,det var jo ekstra spennende og ikke minst trist for deg med positivt resultat og samtidig mensen..og så tilslutt negativt resultat..Hvor mye skal vi egentlig tåle?

Lykke til videre jenter,ikke gi opp!!

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei khalana

Takk for hyggelig hilsen. Jeg kommer også til å følge med litt her også, men blir nok ikke like aktiv som nå. Kommer tilbake etter nyttår.

Ønsker deg og alle andre lykke til videre. Håper så sterkt at dette vil ende godt til slutt.

Varme tanker og gode ønsker

fra meg c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk i like måte - for både oppmuntrende ord og støtte.

Vi kan ikke gjøre annet enn å lade batteriene så godt vi kan og gå på igjen når vi føler at det er riktig.

Verden er litt svart i øyeblikket, men det går over etter hvert.

Lykke til begge to.

**varme tanker***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...