Gå til innhold

når skal jeg få fred??

Anbefalte innlegg

I en periode hadde jeg det ganske bra. Helt til lørdag, da ble alt svart igjen. Var ute på by`n sammen med beste venninna mi og en venn av henne. Vi danset og hadde det kjempe moro. Livet var jo så herlig. Men så fikk jeg se ham som voldtok meg i vår. Alt kom tilbake. Først klarte jeg ikke å komme meg unna, men så sprang jeg på do. Der hev jeg etter pusten. Jeg klarte å sende mld til venninna. Etter det gikk vi hjem. Den natten sov jeg ingenting. Jeg var livredd og ville bare dø. Nå tar det ingenting før jeg begynner å gråte. I flere dager har jeg hatt store smerter i underlivet. Jeg dusjer mer enn før, faktisk flere ganger om dagen. Jeg føler meg aldri ren. Alt i fra voldtekten til overgrepene i barndommen kommer opp igjen samtidig. Det er vondt, og jeg klarer ikke å konsentere meg på skolen eller med noen som helst. Om natta sover jeg ikke for jeg er livredd for mareritt... Folk på bussen ser rart på meg. Det kan jeg forstå oxo. For jeg sitter der og er sint og lei meg.

Hvordan kan to personer ødelegge livet mitt sånn?? Noen ganger føler jeg at jeg er dømt til et liv i evig smerte og redsel.

Fra psykiateren min fikk jeg beskjed om at jeg måte gå på medisiner i mange år til... Har jo brukt medisiner i ca 3 år, og nå må jeg kanskje begynne med noen for angsten min. Uff jeg er så lei av og ta piller hver dag....

Når skal jeg få fred?? Jeg tror aldri!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124701-n%C3%A5r-skal-jeg-f%C3%A5-fred/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...