Gå til innhold

akupunktur/fotsoneterapi


Gjest Siri marie

Anbefalte innlegg

Gjest Siri marie

Hei,

Lurer på om noen her vet om akupunktur, forsoneterapi o.l.hjelper for barnløse, og hvem bør gjøre dette mannen eller kvinnen. I vårt tilfelle er det min mann som har dårlig kvalitet på soldatene.

har noen av dere i så fall prøvd - dette med resultat.

har lyst å bare prøve ALT nå for å få det til i tillegg til IVF..

Er takknemlig for svar jeg får!!

Hilsen Siri Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Jeg kan bare fortelle om egen erfaring. Har hatt 2 forsøk på Ullevål for et par år tilbake. Brukte da ingen form for alternativ behandling. Begge forsøk mislykket (festet seg ikke).

Før vårt 3. forsøk på Riksen nå nettopp, gikk jeg til fotsoneterapeut og fikk i tillegg øreakupunktur mens hun holdt på. Jeg startet nok litt sent med dette (v/sprøytestart), og hun ville ikke trykke på punkter som hadde med hormoner å gjøre, da dette ville komme i konflikt med spray/sprøyter (som jo skal påvirke hormonproduksjonen). Hun gikk bare inn for å gjøre forholdene i livmor og slimhinner optimale.

Denne gangen festet faktisk i hvert fall et av eggene seg (fikk positiv blodprøve), men så begynte jeg å blø helt annerledes enn vanlig mens, så det glapp nok igjen. Neste blodprøve var negativ.

Jeg har bestemt meg for å fortsette med fotsoneterapi før neste forsøk, og denne gangen kan hun gå grundigere til verks ((:

Jeg har i tillegg en kusine som har gjort det samme, og hennes 3. og 4. forsøk førte til to herlige rakkerunger.

Jeg merker i hvert fall at noe har skjedd, for nå gjør det neste ikke vondt lenger når hun klemmer og trykker. Første gangen var det, unnskyld uttrykket, helt jævlig (:

Det er min erfaring så langt. Jeg håper fortsatt behandling en dag fører frem.

Lykke til du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siri marie

Hei,

Jeg kan bare fortelle om egen erfaring. Har hatt 2 forsøk på Ullevål for et par år tilbake. Brukte da ingen form for alternativ behandling. Begge forsøk mislykket (festet seg ikke).

Før vårt 3. forsøk på Riksen nå nettopp, gikk jeg til fotsoneterapeut og fikk i tillegg øreakupunktur mens hun holdt på. Jeg startet nok litt sent med dette (v/sprøytestart), og hun ville ikke trykke på punkter som hadde med hormoner å gjøre, da dette ville komme i konflikt med spray/sprøyter (som jo skal påvirke hormonproduksjonen). Hun gikk bare inn for å gjøre forholdene i livmor og slimhinner optimale.

Denne gangen festet faktisk i hvert fall et av eggene seg (fikk positiv blodprøve), men så begynte jeg å blø helt annerledes enn vanlig mens, så det glapp nok igjen. Neste blodprøve var negativ.

Jeg har bestemt meg for å fortsette med fotsoneterapi før neste forsøk, og denne gangen kan hun gå grundigere til verks ((:

Jeg har i tillegg en kusine som har gjort det samme, og hennes 3. og 4. forsøk førte til to herlige rakkerunger.

Jeg merker i hvert fall at noe har skjedd, for nå gjør det neste ikke vondt lenger når hun klemmer og trykker. Første gangen var det, unnskyld uttrykket, helt jævlig (:

Det er min erfaring så langt. Jeg håper fortsatt behandling en dag fører frem.

Lykke til du også.

Hei igjen og tusen takk for svaret - og takk for at du tok deg tid å svare.

Har du navn på hun du gikk hos til fotsoneterapi? sa du da hva det gjalt da du var der?

Dette skal jeg gjøre jeg også.

Begynner på spray om en måneds tid. Gruer meg litt.

Hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen og tusen takk for svaret - og takk for at du tok deg tid å svare.

Har du navn på hun du gikk hos til fotsoneterapi? sa du da hva det gjalt da du var der?

Dette skal jeg gjøre jeg også.

Begynner på spray om en måneds tid. Gruer meg litt.

Hilsen fra

Hei igjen

Hun jeg går til holder til på Kalbakken i Oslo. Hun heter Anne Berit Johnsen.

Lykke til (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siri marie

Hei igjen

Hun jeg går til holder til på Kalbakken i Oslo. Hun heter Anne Berit Johnsen.

Lykke til (:

Lykke til til deg også :o)

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siri Marie! Da vårt 1. forsøk ble mislykket i august (eggene festet seg ikke), så ville vi prøve akupunktur og fotsone før forsøk nr. 2. Det er min mann som har dårlig sædkvalitet, men vi går dit begge to - for å lage optimale forhold hos oss begge. Har gått dit 2 ganger (kom litt sent i gang), og skal gå dit 1 gang i uken til forsøket forhåpentligvis er i "boks". Begynner på spray nå til helgen, så det skal bli kjempespennende å se hvordan dette forsøket går! PS: Man bør begynne med fotsone/akupunktur ca. 3 mnd. før forsøket starter siden kroppen bruker 3 mnd. på å fornye bl.a. sædcellene... Krysser fingre og tær for oss begge! Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...