Gå til innhold

Har fremdeles hoste

Anbefalte innlegg

Gjest Wenche38
Skrevet

Hei

Jeg har hostet i over en mnd nå.Og det rare er at det er mest på jobb jeg hoster.Jeg får hosteanfall som varer i opptil 3-4 min.,tårene renner,nesa renner, så blir jeg glovarm.

Jeg jobber som tannlegesekretær, og det er vveldig forstyrrende når jeg setter i gang med hosteanfallene mine.Noen dager hoster jeg lite.

Hjemme forandrer hosten seg til mer slimhoste.På jobb er det helt tørt.Det er jo merkelig dette her.

Finnes det en løsning??

Gjest Nina Lindstad, spesialist i allmennmedis
Skrevet

Til Wenche 38. Årsak til at du hoster på jobb kan være mer snakking, og/eller tørrere luft. Prøv med luftfukter, og ved å spare stemmen litt. Hostestillende hostesaft kan forsøkes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...