Gå til innhold

grr. jeg gir opp snart.


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

isolerer meg mer og mer, bare da føler jeg meg stabil. så fort jeg gjør noe, er sammen med folk osv, så blir jeg fullstendig ustabil. jeg prøver og prøver..

påpassern min synes også jeg er forferdelig ustabil for tida. Han ser helst at jeg er sperret inne.. men så har psyken et annet syn. Siden dette ikke går over med det første.. jeg må jo leve et liv.. kan ikke være innesperret i flere år heller. men jeg skal inn igjen da. men venter fortsatt. og nå er folk borte igjen. har fortalt hvordan jeg opplever det. at jeg er avhengig av stabilitet og at om de blir borte en periode får de skaffe vikarer!!

har tenkt på uføretrygd og. så blir ihvertfall den biten stabil. får litt press fra legen om det og.

blir nok ikke oppegående på en stund. har lest om trygd, og vel.. det tar nok ihvertfall et år før jeg er oppe og går. så kanskje jeg bare skal falle til ro på det..

hvordan skal jeg noengang få et bra liv??

finnes det virkelig håp for bipolare som også er borderliner??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det finnes håp for deg og! Jeg har hatt samme problemstilling som deg og jeg er i ferd med å bli "frisk". Jeg uføretrygdet meg og har deretter tatt den tid jeg trenger til å komme meg sakte men sikkert tilbake til livet. Det har krevet god oppfølging av terapeuter og riktige medisiner og jernvilje fra meg selv om at dette skal jeg klare! Jeg ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...