Gå til innhold

problemer med p-pillebruken og mensen


dagnatt

Anbefalte innlegg

Hjelp!

jeg begynte på p-pillen for 15dager siden da mensen kom,men jeg har den ennå,den bruker å vare i en uke,men 15dager!!er ikke det litt lenge.

Den er blitt tykk som sirup,mørk,men det er ikke så mye hver dag,merket jeg bruker er synfase.typen kommer hjem om 14dager,har vært borte å jobbet,vær så snill å hjelp meg,dette er så slitsomt!

Jeg er også oppdaget en slags vorte,liten,høyt opp på yttersiden av den ene store skamleppen min,hva er det,er det farlig?

Takk for at dere er her!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei... jeg er ikke legen, men har gått på p-piller i to år nå... Da jeg begynte hadde jeg mensen sammenhengende hele første brettet. Et par av veninnene mine har også hatt det sånn, så jeg tror det er normalt... Men det er vel verdt det, for det er mye bedre å slippe å tenke på kondom hele tida... Det går sikkert bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Det er ikke uvanlig med blødningsproblemer på p-pillen, i noen tilfeller gir det seg etterhvert, andre ganger er det nødvendig å bytte merke. Når din venn er tilbake har du begynt på et nytt brett og vi kan håpe du da er kommet i rute.

Det kan være en kjønnsvorte du har fått, det forårsakes av et virus. Få legen til å se på den og få den evt penslet for å få den bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...