Gå til innhold

Ørebetennelse i ytre øre

Anbefalte innlegg

For to uker siden fikk jeg ørebetennelse både i mellomøret og ytre øre. Etter to dager ble det så smertefullt at jeg måtte få pencillin av legen. Det tok omtrent en uke før øret føltes bra igjen. Jeg er døv og bruker høreapparat i det ene øret. Øregangen er fremdeles litt hoven, så øreproppen kommer ikke inn... Hadde jeg ikke vært høreapparatbruker ville jeg nok ikke registrert at øregangen fremdeles er hoven da det ikke er vondt. Når kan jeg regne med at hovenheten vil gå tilbake??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/12486-%C3%B8rebetennelse-i-ytre-%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrob

Hvis behandlingen har vært vellykket pleier ørebetennelse å bli bra igjen i løpet av en uke eller to. Hvis det er fremdeles ømt etter den tid kan det tyde på at behandlingen ikke var tilstrrekkelig. I så tilfelle bør du få undersøkt det igjen og eventuelt gjenta behandlingen

Gjest Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrob

Hvis behandlingen har vært vellykket pleier ørebetennelse å bli bra igjen i løpet av en uke eller to. Hvis det er fremdeles ømt etter den tid kan det tyde på at behandlingen ikke var tilstrrekkelig. I så tilfelle bør du få undersøkt det igjen og eventuelt gjenta behandlingen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...