Gå til innhold

Søvn


kodak1365380419

Anbefalte innlegg

kodak1365380419

Har du et godt alternativ til Flunipam.Jeg er bipolar 2 og har brukt det meste av sovemedisiner. Bruker i dag 2mg Flunipam og fungerer bra. Begynner jeg og slite med søvnen blir jeg fort ute av balanse.Bruker i tilegg 300mg Lamital 150mg morgen 150mg kveld.bruker også 15mg buspar morgen og kveld. Har prøvd alt fra rohypnol til tolvon og andre ad. med søvn fremkalende effekt. Eller skal jeg slå meg til ro med Flunipam selv om det er klasifisert som narkotikum. Har prøvd uten hjelp til og sove mange ganger og det ender likt hver gang,blir dårlig. Har ikke prøvd nye medisiner som er kommet de siste årene ang søvn har effekt av 15mg Imovane ,men blir nedstemt av disse etter en tid..Er 40 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Jeg tar remeron om kvelden, før hadde jeg tolvon. Føler at remeron hjelper meg bedre. blir søvning ca en time etter at jeg har tatt de. Tolvonen sluttet tidligere å virke på meg. Har tatt remeron i ett halvt år nå og de virker fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd Melantonin? Eller Rivotril? Begge deler kan være verdt et forsøk dersom urolig søvn, mye oppvåkning og drømmer er problemet. Rivotril virker bare søvndyssende den første tiden, men beholder sin gode effekt på søvnkvaliteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...