Gå til innhold

Har skrevet avskjedsbrevet mitt...


Gjest petruccinella

Anbefalte innlegg

Gjest petruccinella

Betyr ikke at jeg skal ta livet av meg nå, men jeg har allikevel skrevet avskjedsbrevet, slik at det er gjort klart liksom. Selvmordstankene mine blir værre, føler at angsten for noe jeg ikke vet hva er bygger seg mer opp igjen. Synker, ser svart på det meste.

Jeg vet ikke hvordan jeg skal holde ut. Det er evigheter til neste time hos psykiateren, og når jeg er der, blir jeg så nervøs at jeg knapt får fram et ord.

Nesten så jeg vurderer å gjøre noe drastisk for å bli tvangsinnlagt. Da holder jeg meg i alle fall i live (for de rundt meg sin skyld), selv om jeg ikke trives noe særlig på psykehuset jeg sokner til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, Kan jeg spørre deg om du har prøvd eller fått tilbud om anti-depressiva? Jeg kjenner igjen mye av det du skriver om, også det med å ha problemer med å snakke med behandleren. Det er veldig vanskelig. Kan ta lang tid å stole på et fremmed menneske og spesielt i en slik situasjon. Det rådet jeg kan gi deg er at du forsøker å skrive ned disse tankene og ting du synes er problematisk. Det kan være litt til hjelp. Kanskje kan du også skrive brev til psykiateren slik at han/hun kan forstå deg bedre? Jeg føler meg ofte mye bedre bare jeg har klart å si litt. Små skritt i riktig retning. Hvis du synes det går for lang tid mellom hver gang du er der, synes jeg du skal si i fra om det. Særlig når du har vansker med å snakke. Her kan det også hjelpe med anti.depressiva. Husk også at du ikke er alene selv om det føles slik akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest petruccinella

Hei, Kan jeg spørre deg om du har prøvd eller fått tilbud om anti-depressiva? Jeg kjenner igjen mye av det du skriver om, også det med å ha problemer med å snakke med behandleren. Det er veldig vanskelig. Kan ta lang tid å stole på et fremmed menneske og spesielt i en slik situasjon. Det rådet jeg kan gi deg er at du forsøker å skrive ned disse tankene og ting du synes er problematisk. Det kan være litt til hjelp. Kanskje kan du også skrive brev til psykiateren slik at han/hun kan forstå deg bedre? Jeg føler meg ofte mye bedre bare jeg har klart å si litt. Små skritt i riktig retning. Hvis du synes det går for lang tid mellom hver gang du er der, synes jeg du skal si i fra om det. Særlig når du har vansker med å snakke. Her kan det også hjelpe med anti.depressiva. Husk også at du ikke er alene selv om det føles slik akkurat nå.

Takk for svar.

Går på 225mg Efexor, og har gjort det et halvt år uten veldig stor effekt mot depresjon. Har dog hjulpet en del mot panikkanfall. Prøvde også Cipramil, men også dette et heller mislykket forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...