Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan du skjønne sånt. Du får bare få deg flere emailadresser så er sjansene større skal du se.

Irriterende det der altså. Hun har altså sendt mailer hit og dit uten at det har kommet noe til meg. Hva er jeg da? Hit eller dit? Eller ingen av delene? Er jeg kanskje over eller under, ellerkanskje bortenfor bak?

Tror jeg må få sendt ut adresseendring jeg. Jeg får vel begynne med alle de som sender meg mail hver dag om slanking, penisforlengning, billige lån, nakne damer som bæsjer i fanget til noen og noen som har rasende billig forsikring til bilen. Jeg tenkte å sende mail at jeg gjerne vil meldes av mailinglisten. Dersom jeg sender til alle er jeg vel sikret er jeg ikke? Da er det kanskje mulig å få inn mail fra dere andre i stedet for.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124958-dorthe/#findComment-758313
Del på andre sider

Irriterende det der altså. Hun har altså sendt mailer hit og dit uten at det har kommet noe til meg. Hva er jeg da? Hit eller dit? Eller ingen av delene? Er jeg kanskje over eller under, ellerkanskje bortenfor bak?

Tror jeg må få sendt ut adresseendring jeg. Jeg får vel begynne med alle de som sender meg mail hver dag om slanking, penisforlengning, billige lån, nakne damer som bæsjer i fanget til noen og noen som har rasende billig forsikring til bilen. Jeg tenkte å sende mail at jeg gjerne vil meldes av mailinglisten. Dersom jeg sender til alle er jeg vel sikret er jeg ikke? Da er det kanskje mulig å få inn mail fra dere andre i stedet for.

Send til alle du, dersom du vil ha mer drittmail. hihi.

*kooose mailwasher*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124958-dorthe/#findComment-758316
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...