Gå til innhold

hyper og deprimert


tsofia

Anbefalte innlegg

Jeg går på 16mg trilafon. Er uføretrygda og mistenker meg selv for å være temmelig bipolar. Svinger hurtig fra det ene til det andre. Jeg vil ikke ta mere medisiner. Derfor må jeg leve svingnigene. Trilafonen hjelper meg med noiaen og tvangstankene som også er der.

Godt å lese om ting og tang her og kjenne seg igjen. Jeg er nok et light tilfelle,men dog. Takk DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Jeg synes du skal prøve en annen medisin. Kanskje du kan få en som kombinerer de lidelsene du har. Jeg går på lamictal også har du jo lithium. Jeg vet jo ikke hva annet som feiler deg og hvor alvorlige dine konsekvenser er når det gjelder de hypre periodene dine. Jeg kunne ikke vært uten medisin iallefall. Da vi har hatt store økonomiske problemer pga mitt pengeforbruk på slutten av de hypre periodene, rett før jeg får en depresjon.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal prøve en annen medisin. Kanskje du kan få en som kombinerer de lidelsene du har. Jeg går på lamictal også har du jo lithium. Jeg vet jo ikke hva annet som feiler deg og hvor alvorlige dine konsekvenser er når det gjelder de hypre periodene dine. Jeg kunne ikke vært uten medisin iallefall. Da vi har hatt store økonomiske problemer pga mitt pengeforbruk på slutten av de hypre periodene, rett før jeg får en depresjon.

Mvh

Det går greidt. Jeg skal enten flytte, kjøpe meg noe eller få meg en jobb eller noe når jeg er hyper. Blir jo for det meste ikke noe av noenting så det går greidt. Jeg er i perioder også letter psykotisk. Trur for eksempel at det blir solstorm pga et jeg har mensen og mye annet tull og tøys. Heldigvis har jeg alltid fornuften der som stopper meg fra å tippe helt over. Jeg er redd for å få medisiner som gjør at jeg legger på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Windsong

Det går greidt. Jeg skal enten flytte, kjøpe meg noe eller få meg en jobb eller noe når jeg er hyper. Blir jo for det meste ikke noe av noenting så det går greidt. Jeg er i perioder også letter psykotisk. Trur for eksempel at det blir solstorm pga et jeg har mensen og mye annet tull og tøys. Heldigvis har jeg alltid fornuften der som stopper meg fra å tippe helt over. Jeg er redd for å få medisiner som gjør at jeg legger på meg.

Kan anbefale deg å forsøke noe stemningsstabiliserende, som f.eks. Lamictal. Gå bivirkninger, og lite risiko for vektøkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Det går greidt. Jeg skal enten flytte, kjøpe meg noe eller få meg en jobb eller noe når jeg er hyper. Blir jo for det meste ikke noe av noenting så det går greidt. Jeg er i perioder også letter psykotisk. Trur for eksempel at det blir solstorm pga et jeg har mensen og mye annet tull og tøys. Heldigvis har jeg alltid fornuften der som stopper meg fra å tippe helt over. Jeg er redd for å få medisiner som gjør at jeg legger på meg.

Ja dersom du føler at du har full kontroll så er det jo greit. Jeg har ikke det så jeg har valgt å legge på meg i stedet for.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...