Gjest hvaerdette? Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Vet ikke helt hvordan jeg skal begynne. Men jeg har alltid vært sånn at hvis jeg en sjelden gang har en sterk følelse av noe, så vet jeg at dette stemmer. Så til det som er vanskelig. Jeg tror kanskje at noe kan ha skjedd med meg da jeg var yngre. Er ikke helt sikker på hva, men jeg tror jeg må ha vært yngre enn 6 år (ca. 10 år siden). Grunnen til at jeg tror noe muligens kan ha skjedd, er at jeg ser "bilder" (eller kanskje dette bare er fantasien min som er litt vel livlig) av ting. Ikke helt greie ting som dere sikkert skjønner. Når jeg tenker på det, og ser disse bildene, er jeg av og til i kroppen min, av og til står jeg på en måte utenfor kroppen min og ser på det ikke helt hyggelige som skjer. Tror også noe kan ha skjedd med meg i søvne. Problemet er at jeg ikke helt vet om noe faktisk har skjedd, eller om det er noe jeg innbiller meg. Men det som jeg vet er sant, er at jeg alltid har hatt et merkelig forhold til kroppen min. Likte aldri å dusje med andre, liker ikke at folk ser kroppen min. Får en slags "skitten" følelse når folk ser på meg. Er dette bare min livlige fantasi, eller kan det ha skjedd noe? Psykologen min tror det siste... Takker for svar.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/124980-hva-skjedde-egentlig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Føniks Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hei! Jeg er 39 år og jeg har det fremdeles på samme måte som deg. Jeg har de siste 6mnd sett filmer med overgrep som skjedde meg når jeg var mellom 3 og 11 år av forskjellige personer. Jeg hadde fortrengt dette, nå kommer det opp. Du er heldig som så tidelig "husker". Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med nærmestte SMI-senter da de er de beste til å hjelpe og veilede deg videre. Det er en veldig tøff fase og gå igjenom. Har selv brukt 4 år nå på min prossess, men nå kommer ting opp. Jeg har det bedre og bedre. Jeg vet at kroppen HUSKER hva som har skjedd deg. Jeg har og lurt på om det "bare"er fantasien som slår meg et puss. Men lukter, lyder, følelesene rundt bildene tror ikke jeg kan lyve så til de grader. Husk: Kroppen "HUSKER". 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/124980-hva-skjedde-egentlig/#findComment-760183 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.