Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en ivrig bruker av formumet for adopsjon og jeg må si at det er en viss person der som lager en del uro og kommer med en del usannheter ovenfor den ene adopsjonforeningen. Slike personer som han/hun kan være med på å skremme bort nye brukere av dette forumet og det er vel ikke det dere ønsker? Han/hun som holder på mener at enkelte av oss som er aktive her inne, er styrt av Adopsjonsfrum og at denne foreningen tjener mange penger på dette forumet. Er det ikke på tide å få fjernet denne personen? Eller stelle innleggene som han/hun skriver. Ut i fra skrivemåten ol. er det en gammel kjenning som er på ferde igjen og han har ved en tidligere annledning blitt utestengt fra forumet. Hva er som gjør av det ikke er mulig lengre? Håper dere kan gjøre noe med han/hun slik at det går an å få et "normalt" forum igjen. Så fort man skriver et innlegg, kaster den personen seg over det man skriver og lager diskusjoner ut av det. Vrir og vender på det som står det. Gjør det forumet om til et hyggelig sted igjen!!! :-) Med vennlig hilsen en gammel traver

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/124985-uroen-inne-p%C3%A5-forum-for-adopsjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Moderator

Vi har ingen mulighet til å stenge personer ute fra doktoronline. (I visse tilfeller skulle vi gjerne ha hatt en slik mulighet...)

Vi sletter så raskt vi har kapasitet til - men kan i enkelte perioder ha redusert mulighet til å slette kontinuerlig.

Gjest uten signatur

Vi har ingen mulighet til å stenge personer ute fra doktoronline. (I visse tilfeller skulle vi gjerne ha hatt en slik mulighet...)

Vi sletter så raskt vi har kapasitet til - men kan i enkelte perioder ha redusert mulighet til å slette kontinuerlig.

Jeg mener da før at enkelte her har sagt at de har blitt utestengt. Eller at det blir truet med det. Eller har jeg drømt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...