Gå til innhold

Medisinspørsmål, NHD, evt andre


Gjest sjerna

Anbefalte innlegg

Lurer på hvor lang tid det tar før topimax er ute av kroppen når man brå-kutter de? (Har vært helt uten i 3 dager nå, og tok halv dose to dager før det). Brukte 400mg daglig fordelt på to doser som tillegg til annen stemningsstabiliserende medisin ved bipolar lidelse.

Fikk beskjed om at det ikke var farlig å brå-kutte de så lenge man ikke hadde epilepsi.

Kan man likevel få seponeringsbivirkninger?

Synes det er litt rart at jeg fortsatt har tilløp til panikkangst og generell uro og at de psykotiske symtomene ikke gir seg helt.

Har også vært til og fra mer hyper de siste dagene og ganske våken, og har merklige drømmer og mareritt gjennom hele natta. Det med drømmene og at jeg er litt hyper har kommet nå mens jeg har kuttet medisinen, mens det kan virke som de psykotiske symtomene avtar.

Legen virket sikker på at alt var bivirkninger av topimax. Men begynner å bli litt redd for at det ikke skal gå over! Skal reise bort til uken. Tror ikke jeg får tak i legen før det. Derfor spør jeg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det er helt ute av kroppen etter ca 5 døgn.

Bare tiden kan vise hva som er bivirkninger og hva som er sykdommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...