Rubia Skrevet 2. november 2003 Skrevet 2. november 2003 Blir dette rettet på etterhvert ? En må liksom prøve å skrive lite og kort for det er så slitsomt å lese tekster uten avsnitt. Hilsen... 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 2. november 2003 Skrevet 2. november 2003 Det vil bli rettet på etterhvert. 0 Siter
ahg Skrevet 2. november 2003 Skrevet 2. november 2003 Det ser ut til at avsnittene forsvinner idet du trykker Forhåndsvisning. Hvis jeg har brukt Forhåndsvisning, går jeg tilbake i innlegget ved å trykke Endre. Så legger jeg inn avsnittene på nytt, og deretter velger jeg Send innlegg UTEN å gå via Forhåndsvisning. Det funker. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. november 2003 Skrevet 2. november 2003 Det ser ut til at avsnittene forsvinner idet du trykker Forhåndsvisning. Hvis jeg har brukt Forhåndsvisning, går jeg tilbake i innlegget ved å trykke Endre. Så legger jeg inn avsnittene på nytt, og deretter velger jeg Send innlegg UTEN å gå via Forhåndsvisning. Det funker. Jeg har prøvd alt jeg men det virker ikke noen ting Prøver det du sa nå 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.