Gå til innhold

Kampen mot depresjonen


Gjest deppa nå ja

Anbefalte innlegg

Gjest deppa nå ja

Helvete også, jeg trodde jeg var ferdig med den dritten nå jeg. Så merker jeg at depresjonen kommer snikende, jeg har absolutt ikke en eneste grunn til å bli deprimert! Jeg har et flott liv, jeg har blitt kjempeflink til å tenke positivt, jeg trimmer mye, for en uke siden strålte jeg!

Nå - orker nesten ikke å snakke med ungene mine, har bare lyst til å ligge under dyna hele dagen. Hvorfor er det slik? Jeg trodde all min fokusering på forebygging og positiv tenking skulle være nok.

Hva nå, tilbake til tabletter og starte på nytt igjen?? Har bare lyst til å gi opp.

Hva kommer disse depresjonene egentlig av, de kommer jo som lyn fra klar himmel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt spørsmål det ja,...Personlig ser jeg på dep. som en ren kjemisk forstyrrelse eller ubalanse i hjernen som enkelte er mer disponert for enn andre. Det hjelper av og til... Det som er dumt er at det kan være så vanskelig å bli kvitt den for godt. Hvis man leser litt om dep. ser man at utrolig mange blir avhengig av medisiner for livet, det kan være vanskelig å svelge. Det er den generelle oppfatningen da at dep . er noe en bare tar noen piller for å så er det over... Dyp depresjon er faktisk en alvorlig sykdom som veldig menge må regne med å leve med resten av livet, med eller uten piller, akkurat som f.eks diabetes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke akkurat nå da

.. skulle nesten tro det var meg selv som hadde skrevet dette innlegget! Jeg er der - akkurat nå!! Fin form i forrige uke, helt nede nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...