Gå til innhold

bestille time..hjelp


Gjest kjhg

Anbefalte innlegg

Jeg må få bestilt time hos en psykolog/psykiater så fort som mulig.. Er man nødt til å ha henvisning fra fastlegen?

Jeg tørr nemlig ikke å gå til han.. Kan jeg isåfall gå til en annen lege enn fastlegen min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan gå til en annen lege. Kan hende legen ikke prioriterer deg som pasient siden du ikke har han som fastlege, men.

Si hva det gjelder når du bestiller time så tror jeg de er mer forståelsesfulle.

Alternativt kan du bytte fastlege.

Alternativet er at du går til privat behandling, men det blir dyrt for deg i lengden.

Vet ikke om det er mulig å henvende seg på psykiatrisk poliklinikk for å få en vurdering uten henvisning fra lege, men det koster ikke så mye å ringe å spørre,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gå til en annen lege. Kan hende legen ikke prioriterer deg som pasient siden du ikke har han som fastlege, men.

Si hva det gjelder når du bestiller time så tror jeg de er mer forståelsesfulle.

Alternativt kan du bytte fastlege.

Alternativet er at du går til privat behandling, men det blir dyrt for deg i lengden.

Vet ikke om det er mulig å henvende seg på psykiatrisk poliklinikk for å få en vurdering uten henvisning fra lege, men det koster ikke så mye å ringe å spørre,

Tusen takk for svar :D Skal prøve og ordne en time hos en annen lege...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...