Gjest lurifakst Skrevet 3. november 2003 Skrevet 3. november 2003 hei... noen gutter som bruker sminke? heg kunne faktisk godt tenkt meg å prøve det... hva sminke kan gutter bruke? 0 Siter
€ Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 Tror Jean Paul Gaultiere har begynt en ny serie med sminke for menn. Usikker på når denne blir lansert. Inneholder nyttige produkter som solpudder, eyeliner mm. Tror sminken skal være bra, leste at de la vekt på at den skulle være bra for huden, og, se bra ut 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 Jeg har sminket meg i over tyve år, jeg blir så fin atte. 0 Siter
diiiidiiii Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 typen min bruker brunkrem...huden hans ser mye bedre ut. pleier å bli bedre hvis du har arrete hud 0 Siter
Gjest Rebecha Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Det mest usexy som finnes er gutter som sminker seg! Du må ikke finne på det! 0 Siter
tiliti Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Kommer an på typen antakeligvis, og sminken, seff. Jeg har ikke helt sansen for Jan Werners stil, liksom. Men kjenner en del rocka freake-gutter som sminker seg pent. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.