Gå til innhold

ørebetennelse hos voksne

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har ett stadig tilbakevirkende problem. I en alder av 30 år får jeg ørebetennelse hver eneste gang jeg blir litt forkjølet. Jeg har tilnå hatt ørebetennelse noen og 60 ganger i løpet av 30 år. Legene sier hver gang at dette er noe jeg kommer til å vokse av meg, men nå er jeg 30 år og kan jeg vel ikke forvente å vokse noe mere "av meg". Jeg synes legene kun skriver ut penecelin og sier god bedring. Finnes det ingen måte å sørge for at man ikke får ørebetennelse?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/12530-%C3%B8rebetennelse-hos-voksne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er stadig plaget av at jeg blir tett. Ikke i nesen, men et annet sted. Jeg lurer på om det kan være bihulene. Jeg får feber, og en intens hodepine, og vont i halsen (mandlene hovner opp). Det jeg lurer på, er om det at jeg får feber, er en indikasjon på at det er en betennelse??

Pål Sand, almenlege

Jeg er stadig plaget av at jeg blir tett. Ikke i nesen, men et annet sted. Jeg lurer på om det kan være bihulene. Jeg får feber, og en intens hodepine, og vont i halsen (mandlene hovner opp). Det jeg lurer på, er om det at jeg får feber, er en indikasjon på at det er en betennelse??

Kjære Olga2.

Dette kan godt være en bihulebetennelse.Feber indikerer som oftest infeksjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...