Gå til innhold

Konstante menssmerter uten opphold(3dager på overtid)


Gjest Jena

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har de siste dagen hatt så vanvittig med menssmerter som har holdt på konstant fra kl. 1400 til kl 2300 hver dag,før presset lettet, at jeg lurer på om det er som det skal vvære. Er førsteg.fødende, og er 3 dager på overtid, og kontrollen igår, var jeg ikke modnet og ingne åpning. Ingen blødninger , litt uvel, dårlig matlyst, begynt å få løs avføring og generelt slapp + disse smertene, + stråling nedover bena og en og annen "knallsmell" i ryggen.

At det holder på å modne skjønner jeg, men skal det være så sammenhengende? Jordmoren mente det ikke var noe unormalt, men jeg er nå allikevel bekymret jeg, typisk ikke sant?

Hodet er heller ikke festet enda, men det behøves jo ikke for å få fødselen igang.

Håper på snarlig svar! På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trine Endsjø, jordmor

Jeg er enig med din jordmor i at det er ganske normalt det du opplever. Uansett, det er utrolig varierende hvordan en fødsel starter og hvordan oppladningen oppleves. Jeg tror ganske sikkert at kroppen din jobber med saken. Du kan se det slik at når forbereder hver celle i kroppen seg på at det store skal skje, og plutselig før du vet ordet av det, har du kraftige, regelmessige rier som fører deg rett til fødestua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...