Gå til innhold

jeg bare roter

Gjest står på randen

Anbefalte innlegg

Gjest står på randen

I det siste har jeg bare lagd problemer mellom meg og typen. og dette gjelder selvfølgelig sex. jeg vet ikke hva jeg vil, får fullstendig panikk om han vil prøve noe nytt. føler meg så lite tiltrekkende når jeg er naken så jeg vil helst gjemme meg godt under dyna. jeg har jo lyst til å prøve nye ting, tror det kan være et gjennombrudd for meg, men jeg tør ikke. er så redd for at han ikke skal like meg på en eller annen måte. så når dette er et problem så begynner jeg å lage problemer ut av andre ting. mistenker han for utroskap.. for at han ikke er glad i meg.. rett og slett gjør en fjær til minst 15 høns. sånn har det vært i 4 måneder nå, og jeg føler at jeg snart kommer til å få enda et nervøst sammenbrudd. typen vil så gjerne hjelpe meg, men han vet ikke hva han skal gjøre. jeg vet ikke jeg heller. har dere noen gode råd til oss? terapi er ikke en løsning, jeg stoler ikke på psykologer

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/125413-jeg-bare-roter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...