Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre for henne????


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

Det er en dame som nesten har reddet livet mitt...! Hun har iallfall hjulpet meg å få det bedre!

Hun var venninna til mamma, og selv om jeg ikke kjente henne noe særlig da mamma levde, så har hun tatt sånn hånd om meg etter hun døde, selv om jeg sikkkert har vært en vanske og plage(?)

Hun ringer en gang i uken og hører hvordan jeg har det. Ofte vil hun treffe meg, så spiser vi middag sammen.

Hun fikk meg til psykiater da jeg skada meg.

Hun fikk meg innlagt da jeg var helt knust fordi psykiateren var langtidssykemeldt og jeg hadde opplevd det store sjokket med å finne ut den forferdelige feildiagnosen fra barndommen, da hun ringte, jeg lå i senga etter en stor dose vallergan, og bare skrek og skrek at jeg maktet ikke mer, jeg ville dø. Og pga innleggelsen fikk jeg vite at den forferdelige diagnosen var feil, og jeg fikk medisiner som jeg endelig har fått et nytt godt liv på!!!

En annen ting hun gjorde, hun dro meg opp av senga, da jeg skulle ha eksamen for 2 år siden. Jeg hadde snudd døgnet, var deprimert og ga egentlig en stor f*** i eksamen, men hun dro meg opp og fikk meg til skolen og jeg bestod!

Hva kan jeg gjøre for et så fantastisk menneske??????? Livet mitt er endelig blitt bedre og jeg innser hvor flott hun har vært, og fortsatt er.

Jeg må vise min takknemlighet! Hva kan jeg gjøre????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trrrish

Hun har vært der for meg hele tiden,selv om jeg ikke har greid å prate høflig og normalt til henne når jeg har vært irritabel og sint.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vært der for meg hele tiden,selv om jeg ikke har greid å prate høflig og normalt til henne når jeg har vært irritabel og sint.....

Kanskje skrive et brev der du forteller henne det?

Jeg blir kjempe glad av å ta frem gamle minne bøker og brev fra venner, som forteller at folk setter pris på meg. Det er liksom noe "ekte" over det som er skrevet, personlig, et håndfast bevis. Noe man kan ta vare på. En bekreftelse på at "du er bra".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest et tips bare...

Hun har vært der for meg hele tiden,selv om jeg ikke har greid å prate høflig og normalt til henne når jeg har vært irritabel og sint.....

Skrive det i et brev til henne, hvor mye du setter pris på henne, en rosebukett eller noe og snakk med henne om det. Det tror jeg en hver ville satt pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan fortelle henne om innlegget du har skrevet her - og spørre om hun vil lese det. Jeg tror hun vil bli rørt og glad over hvor mye du verdsetter det hun har gjort.

Snakk med henne, trrish:-) La henne forstå at du er glad i henne - også når du evt. skjeller og smeller litt!

Jeg ble glad over å lese innlegget ditt. Synes det er bra at du har klart å legge merke til at noen har stilt opp for deg i disse vanskelige årene.

Du overrasker stadig, trissh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest trrrish

Du kan fortelle henne om innlegget du har skrevet her - og spørre om hun vil lese det. Jeg tror hun vil bli rørt og glad over hvor mye du verdsetter det hun har gjort.

Snakk med henne, trrish:-) La henne forstå at du er glad i henne - også når du evt. skjeller og smeller litt!

Jeg ble glad over å lese innlegget ditt. Synes det er bra at du har klart å legge merke til at noen har stilt opp for deg i disse vanskelige årene.

Du overrasker stadig, trissh!

Overrasker jeg???

Jeg setter pris på dine innlegg også.

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de andre her vil jeg foreslå et brev. Fikk gode frysninger av å lese det du skriver om dine følelser for dama, og det hun har gjort for deg.

Kanskje kan du lese det for henne også, før du gir det til henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje skrive et brev der du forteller henne det?

Jeg blir kjempe glad av å ta frem gamle minne bøker og brev fra venner, som forteller at folk setter pris på meg. Det er liksom noe "ekte" over det som er skrevet, personlig, et håndfast bevis. Noe man kan ta vare på. En bekreftelse på at "du er bra".

Jeg gråter og leser innlegget ditt. Jeg er misunnelig.....

Du kan å verdstte det du også......Det er virkelig flott.

Forslag har du allerede fått til hva du kan gjøre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Vel, kanskje diagnosen bipolar lidelse er riktig da? Siden jeg ble så mye bedre av medisinene.

Jepp :-)

Og så sliter du vel med en del ting i tillegg som følge av din bakgrunn - men det kommer til å falle på plass etterhvert når du ikke har det så vondt hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...