Gå til innhold

Fikk bivirkninger av å slutte på Zyprexa.


ericc2233

Anbefalte innlegg

jeg gikk på 5mg zyprexa fra mars 2002 til 1juli 2003.deretter gikk jeg på 2.5mg til 1august..3dager etter at jeg sluttet fikk jeg total søvnløshet.(kunne ikke sove dag eller natt)kastet opp i 8dager i ett strekk.var veldig kvalm i 1måned.Det var umulig å sove på 5uker!ingenting kunne få meg til å sove.(imovane,vallergan,vival)Jeg hadde ikke spesielt mye angst,jeg har aldri hatt søvnproblemer i hele mitt liv.Legene trodde først det var psykisk.Men ikke nå lenger,har vært i kontakt med en psykiater på riksen og han sa zyprexa var et veldig sterkt middel som kan forårsake total insomnia i lang tid,det sa også en søvndoktor i usa som jeg snakket med.han sa hjernen låser seg i awake mode.og at zyprexa var famous for det i usa.Okay etter en 5uker fikk jeg endelig sove igjen.men 1september fikk jeg lav feber og voldsomme svettetokter.også tremor(ristninger i bena)fikk mye smerter som vandret over alt.Legene tok mange blodprøver.og de viste at leverprøvene var 3doblet siden i fjor.tok ct og alt var normalt.1oktober doblet prøvene seg igjen.Legene skjønte ingen ting.de hadde tatt alle blodprøvene som kunne virke inn på leveren.Men for 1uke siden tok feberen plutselig slutt.jeg hadde da hatt feber i 2måneder sammenhengende.smertene er også borte.Nå føler jeg meg frisk igjen.har ikke følt meg så frisk siden før jeg begynte på zyprexa.Konklusjonen til legene er at zyprexaen må ha bidratt til dette helvete jeg har vært igjennom..aldri mere medisener for meg.Jeg har lært en lekse jeg aldri vil glemme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...