Gå til innhold

hvorfor så lang tid?


threzi

Anbefalte innlegg

Jeg har vært innlagt på et DPS siden vår. Og det er først nå jeg begynner i samtaleterapi. Hvorfor har det tatt så lang tid? Jeg har vist dagboken min til de i gruppa mi, og min psykiater har også lest den. De sa jeg hadde svært mange tanker som var vanskelig, og da skulle jeg starte med samtaleterapi. Det er først nå at jeg får det. Skal det virkelig ta så lang tid?? Nå vet jeg ikke lenger om jeg vil prate med noen om det jeg har skrevet og om barndommen min. Men jeg kan ikke bare legge et lokk over det. For det vil alltid være med meg...

Jeg håper at det går greit med behandling, jeg har startet i den.Det er tøft, men jeg klarer meg. I alle fall nå som jeg er innlagt. Men om tid og stunder skal jeg ut, og jeg GRUER meg noe veldig. Jeg kan jo ikke leve på en insiutsjon hele livet heller.

Snart skal jeg over til psykiateren min. Hun har kontor rettover skolen. Og det er jo kjekt. Gruer meg litt.... Men hun er helt ok å prate med. Veldig flink... Jeg burde fortelle henne at jeg sliter med angst og at jeg isolerer meg, og har vanskeligheter med å være blandt andre mennesker. Mulig hun vil gi meg noe for det. Ikke det at jeg ikke vil ta flere medikamenter, for jeg tar nok!!!

Jeg gjør det bra på skolen, i alle fall i timene, men når jeg har prøve så klarer jeg ikke å konsentrere meg. Det kommer opp en svart vegg, og jeg får panikk. Læreren min hevder at jeg har prestasjonsangst.Uff jeg har ordet angst og hva det innebærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...